Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Window live mail

Window live mail

Mitt Window live mail fungerar inte, får alltid felmeddelande när jag försöker få ut mina mail. Jag få gå till MSN:s hemsida och gå till hotmail för att där få ut mina mail. Det är inga problem i sig, men det är ju praktiskt att gå direkt till Window live mail eftersom jag hamnar där när jag får ett meddelande om att jag har fått ett mail.
Antal svar på detta inlägg: 54
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Just det leiake!! Allt rensas i datorn,foto musik,köpta program ALLLLLT!!!
Thomas2!

Lägg allt av värde på G-mail:s mailserver. Där har du 10 GB.

Foto av din svärmor+alla andra älsklingar.

Men dom kanske inte får plats.
Ojsan vilket liv det blev på denna tråden. Sen ska leiake skita i vilken jag "stöter" på och inte.
Skämt åsido. Varför inte göra som Göcke föreslog. Eftersom det funkar på den ena datorn så bör det handla om en inställning som är fel. Det är bara att kolla och sen skriva in samma inställningar på den andra datorn.
Thomas2
troligtvis så har du fel inställningar på smtp på kontot, därför kan du bara skicka men inte ta emot. Gå in på Gmail så kan du hitta inställningarna där.
detta tjatande om fabriksinställningar hit eller dit det löser aldrig några problem, jag lovar. Jag vet av egen erfarenhet. Sen om man nu måste formatera så visst förvinner allt på hårddisken men varför inte använda skivor typ dvd-rw eller usbminne eller onlinehårdisk för att spara sin a viktiga dokument innan det går rent åt helvete. Finns iallafall 2 bra som jag vet om. windows Skydrive och Mediafire där det går att spara en hel del gratis.
kerstinelisabet
Söker man på din felkod 0x00000000.2 så verkar felet ligga i Windows Live Mail meddelandelagring. Detta ska visst gå att fixa men det krävs lite jobb.
Jag själv har 3 konton kopplade till WLM och det är sällan det krånglar.
Annons
jigsaw!

Fabriksinställning för amatörer är perfekt.

Inget annat har hjäpt mig så mycket. Gratis!
Systemåterställning är bra. Men inte perfekt.

Vad kan vara bättre än en ny bil.
Fabriksinställning är som en ny bil.

Människor som hämtar sin nya bil.
Dom är i en annan värld.

Knappt kontaktbara ibland.
Ha,Ha! Efter en fabriksinställning är man nog inte kontaktbar på en månad!!
Vadå en månad! kör in skivan välj starta från DVD rom och 2 timmar senare så är man igång igen.
Lite om uppgradering och annat. Handlar om XP.
http://support.microsoft.com/kb/315341/sv
ja jag säger då det, felsökningstekniken är undermålig

passar det inte måla om. måla över.

det gör jag bara när jag inte orkar mera.
och gör jag inte det, lägger jag av.

det bör vara mycket mer kött på benen för att man skall ta till recoverymodellen.
eller att man ger upp och tar smällen.

lycka till , mej gör det detsamma
Allas vår favoritGöcke har tröttnat . då lägger iallafall jag av med datorn. Nä glada tillrop och hejamail till vår kanske vårtrötte favvomoddare. Skål ta mig fan som han Jacob Dahlin sa !
Nu hoppar jag på tråden. För jag har verkligen försökt felsöka mitt problem med Windows Live Messenger (2009) och Hotmail.

När jag är inne på WLM så går det ju att se att man har fått epost på den lilla ikonen uppe i högra hörnet. Klickar på ikonen och måste logga in med mitt lösenord fast jag har bockat i "kom ihåg mitt lösenord".

Så här det jämnt. Från min netbook går det att gå direkt in på hotmailen utan att behöva skriva i lösenordet, jag kommer inte ens till den sidan utan direkt till inkorgen.

Någon som fattar vad jag menar? och har en lösning på det?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem