Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify

Spotify

tack,kennet E'jag har laddat ner det nu,nu kan andra få invites av mig om någon vill
Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Jag har kvar invites till Spotify Premium.
Halle!
Det är ju ingen invite till den fria Spotify. Det här är ju den långa vägen att få premium och detta har vi diskuterat tidigare. Du skall svara på en massa frågor. Du måste utge mejl, personnummer och flera uppgifter. Så det gäller att hålla tungan rätt i mun när du klickar dig fram....nel nel nel.Du kan lätt trycka fel och hamnar då i en sits där indrivning/kronofogden bli aktuell. Sedan skall du rekrytera 6 vänner och det är vadHalle håller på med.
Alltså varning. Finns det någon som fått Premium via detta sätt?
falumasen!
Har du invites du vill dela ut vore jag jättetacksam
lars@internetstart.se
Annons
PonGot: Ja, det finns de som har fått Premium på detta sätt och jag har också fått det. Tycker du ska lägga av med ditt trams med kronofogden och indrivning för det är ju rena rama nonsens och det kan absolut inte förekomma. Varför håller du fortfarande på med detta skitsnack? Sedan, har du verkligen inte 6 vänner så tycker jag synd om dig!!! Är du sedan så orolig att lämna ut din mailadress så skaffa en hotmailadress så behöver du inte bekymra dig om det.
Nja, jag håller med ponGot lite. Det är nämligen så att fixar du Spotify premium på det här viset så är du tvungen att lämna telefonnummer och mailadressen. Då är du också tvungen att acceptera och ta emot reklamutskick både via mailen och blir också uppringd om erbjudanden i telefonen. Jag tvill slippa byta mailadress och att bli uppringd om reklam. Det är ju genom reklamen som det betalas liksom.
Att använda ett annat telefonnummer går inte blir man upplyst om. Då stängs man omedelbart av. Sorry.
Primera
Får använda samma språk som Du. Du är ett lättfångat byte. Läs runt lite på nätet förstår du mera. Jag har ca 1200 vänner på nätet men det är få av dom som är så naiva som Du.
Undrar om detta inte i slutänden är ett kedjebrev som ska locka. De sex nya värvade medlemmarna måste kanske i sin tur också värva sex nya, osv. osv. osv. Man måste betänka, att de som startade Spotify inte är några duvungar, de är drivna affärsmän om än unga.
Ozzy!

Konstigt att Spotify och liknande är så populära. Eller är det jag som blivit
gammal.

Dom skryter om 50000 låtar att lyssna till. Skall man hinna med dom, och
allt annat som finns, då får man gå upp tidigt på morgonen. Annars
hinner man inte lyssna på allt innan man dör.

Jag lyssnar bara på Vinyl 107,1. Det är mer än nog.

http://www.vinyl107.se/program
@ leiake - om du blivit gammal eller inte får du nog avgöra själv, men vad är det för konstigt med att man vill leta upp och lyssna på musik som man själv tycker om, kan ju dessutom importera spellistor från andra och på det sättet hitta ny musik, om man skulle vilja det altså, i stället för att lyssna på musik som någon annan väljer åt en!
Man behöver ju inte lyssna på all musik utan bara det som man tycker om - skapa egna spellistor till festen te:x - vet inte om du kanske har missuppfattat vad Spotify är för ngt?
För er som efterfrågar Spotify premium - finns att köpa 99kr/mån är väl kanske överkomligt eller?
Annars finns ju den fria reklamfinansierade tjänsten - verkar ju lite långsökt att vilja ha premiumkontot gratis men då acceptera reklam mail + reklam telefonsamtal

//Urban

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem