Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify

Spotify

tack,kennet E'jag har laddat ner det nu,nu kan andra få invites av mig om någon vill
Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Primera
Du har inte övervägt om det är så att jag redan har Spotify Premium sedan länge.
Kan berätta att iPhone appen är utmärkt.
Kanske min invite förfrågan var just att se om det var en person som rekryterade vänner.
Om alla har mejladresser och telefonnummer man aldrig svarar på som har spotify premium, hur länge tror du då det finns kvar? mer än som en betaltjänst?
Eman: Var står det skrivet att man MÅSTE svara på ett samtal, och var står det skrivet att du BARA får ha en mailadress????
Annons
Undrade bara hur länge du trodde möjligheten till att ha premium på detta sättet skulle vara kvar om alla gjorde så som du säger.
Emans!

Det dröjer inte länge förrän det kostar en peng.

Jag kan avslöja att jag har haft ett musikprogram i flera år.

Inga inviter behövs. Gratis. Men lite reklam i höger spalt.

http://listen.grooveshark.com/
>leiake< Jag har oxå Grooveshark , tycker den är super bra o den lilla reklamen man ser i spalten är inget som retar mig .
PonGot: men du kan inte lyssna offline bara för att du har iphone appen. Du måste ju vara uppkopplad hela tiden du lyssnar men det slipper man om man har premium.
Emans: Lägg ner dit skitsnack, jag har haft premium i snart sex månader gratis.
Primera
Är du inte läskunnig. Skrev ju tidigare att jag har Spotify Premium sedan lång tid tillbaka.
Okej PonGot men jag bryr mig inte vad du har....
Undrar vem som snackar skit jag.............är du lika otrevlig mot dom som vill ha datahjälp via din hemsida?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem