Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify

Spotify

tack,kennet E'jag har laddat ner det nu,nu kan andra få invites av mig om någon vill
Antal svar på detta inlägg: 41
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Jag skulle mycket väl klara mej med den reklambaserade Spotify ....
Tacksam för tips om hur man kan få denna
Bara att googla på spotify - och ladda ner den (tror jag - tror inte man behöver invites längre, men jag kan inte kolla på den här datorn) annars så kan du få en invites av mig när jag kommer hem.

//Urban
Jo en invite behövs allt fortfarande. Premium vore ju kul att ha. det ska visst vara bättre ljud med premium. Är det så?
Annons
jag tror att alla kan läsa , det räcker att ni svara med egna ord
/Göcke

Man måste ha en invite såg jag nu, trodde jag hade ngra kvar - men sorry dom är slut.
Nej det är inte bättre ljudkvalitet för premiumanvändare - däremot så strömmas musiken snabbare till dom, dock har jag aldrig upplevt att gratisversionen laggar ngt.

Daniel, Göcke - Detta är kanske reklam - om så ta bort inlägget.


//Urban
@brickan
"Premium members deserve premium sound quality. To be precise, you can stream music at a higher bitrate of up to 320kbps. That’s some serious high-fidelity listening coming your way. "

//Urban
Här går att läsa o olika sätt att få premium. Det verkar som man är ute på hal is när man skapar egna Pnr med 10 min intervall. Folk är uppfinningsrika för 99kr/mån och blir du avslöjad kostar det mera.
https://www.flashback.org/t1172332p5
Urban:

"Premium members deserve premium sound quality. To be precise, you can stream music at a higher bitrate of up to 320kbps. That’s some serious high-fidelity listening coming your way. "

Vilket betyder att det är bättre ljudkvalitet än gratisversionen som är komprimerad till 160 kbps. Det har inget med överföringshastigheten att göra, utan det handlar om hur mycket data en sekunds musik innehåller.
grovt översatt:
Premium-medlemmar förtjänar premium ljudkvalitet.
För att vara exakt, du strömma musik till en högre bitrate på upp till 320kbps.
Det är så nära hifi-lyssnande du kan komma.
PonGot: Man slutar aldrig bli förvånad!!!Jag trodde att du var så datakunnig så att du har mer än en e-mailadress så du kan få skräppost till en och det du vill till en som man använder alltid. Vad det sen gäller mobilnummer så har väl mer eller mindre alla mer än ett mobilnummer och således kan man ju skriva det som man inte lyssnar av eller använder längre. Läs Göckes kommentar så fattar du kanske varför man vill ha Premium i stället för reklam mellan låtarna och ett sämre ljud plus att du inte kan spela dina album i din mobil i offline läge.

Som sagt, jag trodde du hade lite mer datakunskap PonGot!!!
Primera
Du är en krånglig person. Behöver inte uppge vad jag har för datakunskaper för då kastar du dig i sjön eller sliter av dig håret. Mejladresserna räcker.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem