Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Högerklicksmenyn i FF funkar inte

Högerklicksmenyn i FF funkar inte

Det är inte så ofta jag postar i detta forum men nu har jag ett problem som jag inte kan lösa själv.

Har testat med Google och Bing utan resultat.

Problemet är att jag inte kan använda högerklicksmenyn i bokmärkesfältet i FF. Öppnar jag däremot bokmärken i menyn så funkar allt som det ska.

Detta problem finns bara i FF. Datorn funkar som den ska för övrigt.

http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-firefox-problem-2010-09-
11
Antal svar på detta inlägg: 44
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Bandit och Thomas2.

Ska testa med att Avinstallera igen. Denna gången rensar jag manuelt i Registret och i Appdata.

Jag återkommer när jag är klar.

About:config har jag inte rört så där kan väl inte felet sitta Bandit?
Näe kanske inte i config det kan även ha blivit fel i inställningarna.. Hoppas det löser sig för dig..
Här har vi en som kan trassla till det för sig. Oj Oj Oj gå in i registret med sådana kunskaper.
Annons
Enklast är väl att ta bort ff och spara data och åter installera , håller med dig pongot
Faan vad dryg du är, PonGot.............
Tack alla ni som försökt hjälpa mig.

Sen till den där PonGot.

Du har inte en susning om vilka kunskaper jag har och inte har. Så som du huserar här så verkar du iallafall inte ha några kunskaper. Skriva en massa skit det klarar vem som helst.

Troll ska hålla sig i skogen och inte på forum.
Var inte det ett personligt påhopp, då vet jag inte vad ett personligt påhopp är för något!!
JonahHex , har du löst problemet eller står du och stampar i samma hål??

sen får ni skärpa till er i edra inlägg. klarar ni inte att modda er själva?
Hejsan Göcke!

Nu kom det tunga artilleriet in i bilden.

Jag står och stampar i samma hål bäste Herre men det verkar bli djupare ju mer jag gräver i detta.
har jag förståt det rätt så har du avinstallerat FF och instalerat om det. stämmer det.
är felet kvar då ?,
kan jag tänka mig att det ligger i trädstrukturen på din hårddisk, behörighetsproblem eller dyl. men det är en gissning. eftersom jag inte satt mig in i problemet.

Det kan också vara ett java fel typ
som du får avaktivera , stänga webbläsaren och öppna igen osv
om du lagt in en sida som spärrar högerklick

som sagt rena spåningar.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem