Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Julian Assange

Julian Assange

Hej!

Julian Assange har ju vart på mångas läppar de senaste året och nu har han ju återigen överklagat mot utlämningen till Sverige. Igen. Det jag hörde var att han gör detta för att 1. Han är rädd att vi ska lämna ut honom till USA
2. Han anser att Sverige är ett feministiskt Saudi Arabien (what?) 3. Att de svenska kvinnorna skall vara anlitade av USA?

Det finns många, många spekulationer hur vida han är skyldig eller inte. Vad tror ni? Och det är klart, vi kommer aldrig få veta sanningen men det är otroligt hur han verkligen fått oss att tveka på två kvinnor som skall ha blivit utsatta för våldtäkt.


Och snälla, rätta mig om det är något jag har fel i.
Antal svar på detta inlägg: 53
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Må han sitta kvar där på konsulatet.
han får ju längre straff än vad han skulle fått om han fick sitt fall granskat i Sverige. och blev fäld.

Han måste vara vrickad
Göcke!

Försöker man trampa USA på tårna med känsligt material. Då är man vrickad
ordentligt. På gränsen till idiotism.

Amerikas underrättelsetjänst var hemma hos hans kompis morsa i England och
trodde han var där. Men han fick nys om denna raid., därför flydde han till Sverige.

Där lurade dom honom igen med snygga flickor. Det är ett bra agn. Alla karlar
nappar på sådant av någon underlig anledning.

Det är mig en gåta att samtliga myndigheter uppför sig som "vrickade",
Assange är inte ensam om att vara konstig.
Det är helt uppenbart att han är skyldig.
Ett NEJ från en kvinna är alltid ett NEJ, det spelar ingen roll vad som hänt före eller hur och vad som har sagts tidigare.

Det där om transport till USA är ju bara skitsnack, för att slippa sitta och skaka galler i Sverige. USA har ju inte ens honom som efterlyst !

Man "luras" inte till att pippa snygga flickor, det är en sak man bestämmer själv.
Annons
pergaron!

Jag kom att tänka på Mata Hari när jag läste din kommentar om flickor.

Det är en lång artikel om hennes liv. Men den är värd att läsa. Hon kunde luras
ordentligt. Minst sagt.

http://tinyurl.com/3fxb98d
Hang him High,in in his dick,hate that sort of scum,på svenska häng han högt ,gärna i kuken,hatar hans sort av avskräde till människa,lirarna på kåkarna lär nog krama ballarna på han om han törs ta sig hit..Å Hata Equador som ids svamla med grisen....!!!!
Följer vi inte principen oskyldig så länge han inte är dömd, tycka och tro kan man, men faktum är att han är lika oskyldig som jag så länge han inte befunnits skyldig, eller?
visst har du rätt i det north
Jodå leiake det finns säkert många flickor som luras MEN...
Det är alltid ditt eget val om du vill trilla dit eller inte - vem är det annars som väljer åt dig vad du ska göra ?
pergoran!

Det finns något som heter hormoner. Dom är små luriga rackare.
Kan få vanliga människor att bli besatta av erotik och kärlek.

Kärleken ser inte bara dåligt, den är t.om blind.
Hoppas att han tar sig till Equador, han lär få sitta där resten av sitt liv och det är straff nog. Om de tar han i England så kommer det att kosta mer pengar än vad det redan kostat i ett mål som max kan ge ett par års fängelse.

Ingen av de svenska tjejerna som han var med har lidit nån fysisk skada, och den psykiska kan jag inte bedöma, en rättegång med den uppmärksamhet den får lär dock bli ganska jobbig för dom. De blev påverkade att lämna in polisanmälan av en kvinna som är polis och tror jag är lesbisk och lite manshatare. Annars hade det nog inte blivit nån anmälan.

I Equador kan han förhoppningsvis fortsätta att berätta obehagliga sanningar om världens makthavare.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem