Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Julian Assange

Julian Assange

Hej!

Julian Assange har ju vart på mångas läppar de senaste året och nu har han ju återigen överklagat mot utlämningen till Sverige. Igen. Det jag hörde var att han gör detta för att 1. Han är rädd att vi ska lämna ut honom till USA
2. Han anser att Sverige är ett feministiskt Saudi Arabien (what?) 3. Att de svenska kvinnorna skall vara anlitade av USA?

Det finns många, många spekulationer hur vida han är skyldig eller inte. Vad tror ni? Och det är klart, vi kommer aldrig få veta sanningen men det är otroligt hur han verkligen fått oss att tveka på två kvinnor som skall ha blivit utsatta för våldtäkt.


Och snälla, rätta mig om det är något jag har fel i.
Antal svar på detta inlägg: 53
Sidor: «1 2 3 4 5 6

Han kommer nog att rymma från England,förr eller senare. Fast det är inte säkert att han klara sig ändå?

Agenterna leta nog upp honom och gör prossen kort,utan rättegång.

Man får aldrig döma någon utan personen blivit dömd i domstol. Och inte ens då är det säkert att personen är skyldig!!

Hur många har USA avrätta,som senare visat sig vara oskyldiga??

Om vi haft dödsstraff i Sverige skulle sture,som han nu heter varit avrättad för länge sen,utan har dödat en enda människa!
Jaha nu fortsätter historien
På ett eller annat sätt kommer dom att straffa honom om det nu blir Sverige och sen USA? Dom ger sig inte så lätt! Rena cirkusen!!

Sida:
« 4 5 6


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem