Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Novemberuppdateringen

Novemberuppdateringen

Jag hjälper en kompis med hans windows 10 dator och i helgen fick han novemberuppdateringen men den misslyckades att uppdatera sig och nu när jag ska hjälpa honom med det så får vi inte upp den i Windows update utan det står att datorn är uppdaterad. Jag har kollat i system, om datorn, och där står inte att den finns installerad!

Vad är felet och hur får man uppdateringen?
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Tack Bill Gates för att du skickat uppdateringen W10 version 1511 till mig. Nu har jag fått ett fullständigt W10 med ikon för Microsoft Edge, uppdateringen tog c:a 1 tim.
Jag har nu uppdaterat till novemberuppdateringen men har fått en uppdatering, Säkerhetsuppdatering för Internet Explorer Flash Player för Windows 10 version 1511 för x64-baserade system (KB3103688) som har blivit misslyckad, installerade novemberuppdateringen från den länk som PerAsk lade in i detta inlägg.

Hur kan jag installera uppdateringen som har misslyckats?
starta om och testa igen , genom att söka efter fler uppdateringar
Annons
Har gjort detta med samma resultat!
sökte du verkligen , eller tog du den som bara kom upp?
Jag har sökt efter uppdateringar men den hittar inga står det bara.
Jag fick rådet, att stoppa Realtidsskydd och Molnbaserat skydd på Windows Defender, då installerades uppdateringen.
Nu när jag startade datorn och sökte sp hittade den inte uppdateringen men det står att den är misslyckad om man tittar uppdateringshistorik.
sluta jaga uppdateringar , hittar den inget så rullar det ut en ny när tiden är inne.

att stoppa skydden är OT ,
Microsofts får själva fixa till de problem de skapar.
Okej, jag håller med dig Göcke, de kommer med tiden!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem