Fredag 10 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Fredagsvits

Fredagsvits

GÖRAN PERSSON PÅ VALTURNE

Jo det var så här att Persson skulle på valturne. När han satt och åkte i sin bil och körde mitt ute på landet hoppade bilen till...
- Vad hände? frågade Persson chaffören.
- Jag körde över grisen, svarade chaffören!
- Jo, men då måste du leta upp bonden och berätta att du kört över hans gris, sa Persson.
- Jaja, jag går....

I bilen satt G&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 72
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Oooppss. Tydligen så gick det inte att ha citattecken med. OK
Där bröts inlägget.

Mitt tillskott till Krulles historier skulle vara:

Varför lever kvinnor längre än sina män?
De har inga fruar
svar på löjliga vits gåtan.<br><br><br>lyft den lilla grejen från dina fingrar, sätt den mot ditt öra<br>och skrik allt va du orkar:<br><br>- HALLÅÅÅÅÅÅ?!<br><br><br>*he he*
hmfr!

va kom alla dom där tecknen ifrån?!

*brrr*

((göcke o daniel....nått är fel))
Annons
nu funka det!

ok, en gång till...

SVARET på löjliga gåt vitsen:

ta upp den lilla grejen från dina fingrar, sätt den mot ditt öra
och skrik allt du kan:
- HALLÅÅÅÅÅ?!

(men nu va det ju inte lika kul längre...sucka!)
Hej m0zQit0z!!

Hoppsan sorry för forumsfixandet. Jag var mitt uppe i att testa en lösning till förhandsgranskningsproblemet. Men yipee nu lyckades jag fixa det, så nu går det att ha med citattecken.
ok..

då va det bara en vanlig liten *forums-krock*..
Tjenare allihop. Har följt och läst era klart roliga historier en tid i det tysta. Nu är jag tvungen att "komma ut", för jag vill veta slutet på mogges "hotell-lobby-historia".
hälsar Micke
Micke här kommer då hela historien

Hotellragg!
En man står i en hotellobby och kommer på att han måste fråga receptionisten om något. När han vänder sig om för att gå till disken råkar han stöta ihop med en kvinna som står bredvid honom, så att hans armbåge slår i hennes bröst. Båda blir ganska överraskade. Mannen finner sig snabbt och säger till kvinnan: "Fröken, om ert hjärta är lika mjukt som ert bröst, så vet jag att ni förlåter mig."Varpå kvinnan svarar: "Om er penis är lika hård som er armbåge så finns jag i rum 436."
de mest ogenerade uppgifter som lämnats om ett valresultat kommer från
nord-korea.
vid det allmäna valet 1962 uppgavs att ALLA landets röstberättigade personer ha deltagit
och enligt de publicerade siffrorna
röstade ALLA
på kommunistpartiet...

(sann uppgift)

valfrihet? näääää....
Måste då göra ett tillägg till m0zQit0z historia om nordKorea.
Det berätta att landets älskade ledare. (Kim Jong Il) gjorde sitt livs första golfrunda.
Då lyckades han med bedriften att gå runt på 36 slag under par.
mmm.. eller hur?

(detta lär också vara en sann uppgift, dock kan jag ha ngt fel på antalet slag, men det var definitivt massor med slag bättre än Tiger nånsin skulle klara)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem