Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Reta Göcke till max

Reta Göcke till max

Det verkar dött på IS!!

Tänkte mig en ny tävling. He,he!!

Ni får skriva inlägg som precis ligger inom gränsen för vad som är tillåtet. Den som kommer närmast, vinner en resa till Los Angeles, som ni tyvärr måste betala själv.

Den om vår nya handelsminister med jättevilla på Ekerö vill jag ha ensamrätt om. He,he!!

Det är inte politik. Det är nepotism. Hon är Reinfeldts syster. He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Stackars alandia som inte fick vara med! Men jag överför mina önskningar till dig. Jag behöver dem inte!
Synd att du inte själv var med Allandia, personer med "skrivklåda" tycks vi inte ha så många på forumet. Tyvärr!

Skrivklåda det har du förresten nyligen upplevt på ett annat Forum, varifrån vi båda blivit utslängda, men av olika anledningar!
*fniss, jag antar att vi får vara tacksamma att vi åtminstone funnit vår plats i livet. Det är så många som aldrig hittar sin, utan går missnöjda för jämnan...)
Annons
Ja, lillie idag har det varit mycke missnöje på Forum, av olika slag. Vi får kaske försöka att finna en tråd som ger lite glädje, nu när höstrusket kommer,(men hösten har sin tjusning den också)och mörkret faller på. Men lite tända ljus och något gott att äta och dricka,är mysigt. Förlåt leiake nu förstörde jag din tråd!!
Citat: "Skrivklåda det har du förresten nyligen upplevt på ett annat Forum"...
Micke> vad åsyftas? fattar noll.
På ett mycket litet forum jag själv varit medlem i tidigare, fanns en med samma Nick som din, också han var pensionär från Finland.

På det forumet finns det en dam som kan skriva 30-40 inlägg om dagen, det är vad jag kallar skrivklåda.

Men var det inte du, så ber jag om ursäkt.
Micke: ok jag förstår.
Men den här kolumnen trodde jag var att "Reta Göcke till max" med att skriva PRECIS UNDER GRÄNSEN men med humor. överskrids gränsen, ja då e f-n lös.
Jag e inte det minsta missnöjd med med detta fora, tvärtom. mycket förnöjer tillvaron här.
Hösthälsningar från Åland, ett sjävstyrt autonomt ö-rike mellan Finland och Sverige
Jo, alandia det är rätt namn på tråden. Så jag hoppas att det var därför Du kallade mig med flera för " löst folk", vilket är en kränkning. Enligt mig är "löst folk" allt från slödder till kriminella personer,det var verkligen att nästan gå över gränsen!! Vad Göcke bör tillåta!!!
Vi, tillhörande det "lösa folket", får väl vara glada över att vi, såsom varande patrask och individer av tvivelaktig härkomst, trots allt hittat vår plats i livet... Framför datorn...
O.K. så får det va´!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem