Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Reta Göcke till max

Reta Göcke till max

Det verkar dött på IS!!

Tänkte mig en ny tävling. He,he!!

Ni får skriva inlägg som precis ligger inom gränsen för vad som är tillåtet. Den som kommer närmast, vinner en resa till Los Angeles, som ni tyvärr måste betala själv.

Den om vår nya handelsminister med jättevilla på Ekerö vill jag ha ensamrätt om. He,he!!

Det är inte politik. Det är nepotism. Hon är Reinfeldts syster. He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

pensionär, lillie:
ber om ursäkt om jag sårat er. Min högst egna uppfattning om definitionen "löst fölk" är bl.a folk som är lediga och som gör lite vad dom vill.. Men jag fattar även innebörden av kopplingen till patrask. Det var absolut inte meningen att kalla alla glada IS-fantaster för individer av tvivelaktig härkomst. Ni förstår nog vad jag menar, eller hur ?
Ha en bra dag.
ps jag ville bara berika detta så glest besökta forum med lite uppiggande läsning. Skall i fortsättningen begränsa mina skriverier till ytterst nödvändiga orsaker. ds
alandia: Nej begränsa inte dina skriverier, missförstånd kan uppstå , förklaras och klaras upp. Som i detta fallet! Vi går vidare med vår "skrivklåda" ja, det har jag faktiskt, jag tycker det är roligt att ventilera olika skaker. Så kom igen alandia!!
Alandia, du skrev.

ps jag ville bara berika detta så glest besökta forum med lite uppiggande läsning. Skall i fortsättningen begränsa mina skriverier till ytterst nödvändiga orsaker. ds

Det kommer väl inte till att medverka till att göra forumet mindre glest, nej skriv vad du vill o när du vill, det har vi alla glädje av.
Annons
Nej, Alandia - vi missförstod dig! Du menade det som ett skämt, vi tog det som om du såg oss som mindre värda som inte begrep bättre än att uppta plats och tid för nonsens.

Som Micke så bra uttrycker det: skriv vad du vill och när du vill, det har vi alla glädje av.

Det är ju därför som vi är lite snacksaliga ibland...

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem