Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med Utorrent

Problem med Utorrent

Hej Alla! Tidigare när jag ladda ner från min syster så gick det hur bra som helst. Men nu går det inte lika bra med min nya internet. Det går så segt, hon laddar upp i 100mb/s, så det är inte fel på uppladdaren.

Min internet är kopplad till min telefonen och sedan därifrån till min dator, och det är där någonstans felet uppstår vad jag förstår.

Tacksam för hjälp!
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

boax
Tack ska du ha
Rutan
man får väl försvara sig så gott det går.
men visst håller jag med dig att de sandlådestatus på detta men va ska man göra??
radera personen eller ge honom en varning så han lugnar sig
Annons
solarus
man får ju hoppas att du inte menar mig! e de så så får du förklara dig!
jigsaw; Ena sekunden är det som nedan , 2 dar senare är det världens bästa sida. Sedan slänger du ur dig moralkakor o att man inte får fråga om utorrent ens.

"Vill ni var vänliga att ta väck allt som handlar om "jigsaw" på och i IS. Har bytt startsida pga allt strul me sidan + lite annat.
Jag tackar för mig å tackar alla som hjälpt mig med allehanda problem.
Ha det gott alla å lev väl. "


Men likväl ber jag om ursäkt, inga mer påhopp från mig.
hehe, nu är det tjaft i detta tråd istället för att ni ska försöka hjälpa mig. Blev glad när jag såg 3 nya inlägg, men inte lika glad när jag läste dem.
Om vi sluta att tjafsa på varandra,och i stället hjälper varandra blir livet mycket enklare. Eller hur??
Thomas2,
TAACKK, nu behöver inte tjafta om vem som har rätt och vem som har fel, nu kan ni försöka hjälpa mig istället, kan ni inte det sö behöver ni inte skriva i detta tråd. då kan ni ta det via pm.
Släng ut tönten jigsaw
Emans!

Jag har alltid gillat dina inlägg. Du är stundtals grym i din uttalande mot vissa medlemmar.Mig inkluderad. Men det skadar nog inte. Ha,ha!!

Dina sista rader till jigsaw bevisar att du är mänsklig.

Jag citerar: Men likväl ber jag om ursäkt, inga mer påhopp från mig.

Vi får se om du håller ord???

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem