Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Mappvisning i Vista

Mappvisning i Vista

Nu är jag trött på att mapparna inte öppnas likadant varenda gång så nu skickar jag frågan till er mina vänner. Det spelar ingen roll hur jag ställer in visningen av mappar för de funkar iallafall inte. Kan det vara en bugg i Vista eller är det min dator som inte vill behålla inställningarna. Är väldigt trött på å behöva öppna visa hela tiden å välja visa som lista. Kan det finnas nåt i registret som man kan ändra kanske.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

I XP fanns det säker fel med det är mycket som blockerar i Vista med SP3
boax , det är inte Vistas fel att det inte fungerar med IS radion,
jag kör ISradion på så många olika plattformar så jag vet det.
bland annat alla Vista former som finns ute idag.

däremot så kan problemet ha att göra med hur hårt man ställer alla
skydd som finns. och vilken webläsare man använder ,
samt vilken verktyg du har som default för strömande ljud.
Webbläsare IE och FF sen kan du tala om för mej vad man ska för inställning på skyddet samt vilket vertyg jag ska ha för att radion ska funka jämt. Det här var något jag aldrig behövde mixtra med när jag hade XP
Annons
hur skall jag veta hur din dator är konfigurerad ???
jag säger bara att jag har så många datorer som inte har detta felet som du nämner och alla kör Vista av något slag, och ingen tappar sina inställningar. och alla kör bara IE7.
min dator är kofigurerad med standard inställningar har inte ändrat något och brandväggen är ochså den som är med på datorn men jag tror jag får svårt att få någon hjälp på garantin bara för att en spelare på en viss webbsida inte fungerar
men du får den att fungera ibland, och den ställer om sig när du stänger webläsaren eller när du stänger av datorn?
När jag stänger av dator
tyder på någon typ av rensning/åteställning vid avstängning
eller en konflickt som gör att den startar i en rescuepoint
Och det skulle drabba bara IS radion alla andra media funkar ju men man får aldrig sluta att förvåna sig. Och vad gör man åt det är det fel på datorn
har du flera mediaspelare installerade

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem