Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Snabbast Webbläsare

Snabbast Webbläsare

http://www.apple.com/se/safari/

Är detta den snabbaste webbläsare?? Har provat alla. Den är snabbast av dom här.

Kan googles webbläsare vara snabbare??
Antal svar på detta inlägg: 61
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

i-tunes finns den på Svenska?
Google Chrome är snabbast. Helt klart.!! Jag får ge mig. IE7 är ute.

Men så har vi ju vissa sidor som "skiter" i vilken webbläsare vi har. Ha,ha!!
Ingen nämnd ingen glömd.

Det hänger på viljan och kostnader givetvis.
Thomas2 om I-Tunes
Ja
Om du tar hem den, så observera att du även rekommenderas att ta hem QuickTime.
Det är förbockat.
Jag har båda. Det är min rekommendation
Ta hem båda.
Tar lite tid att ladda ner.
Gå och drick kaffe
Ha de
Annons
ja på min burk så suger firefox Hästballe...uyber dålig uppload,14mb mot explorer.93mb..de mina vänner de e skillnad de.. har 100/100 fiber..
Ozzy tack! Det tog 4 minuter. Gick rätt snabbt.
Thomas2
Har du en superuppkoppling/bredband?
Ja får nöje mej me 0,25 Mb
Ozzy!

Nja 8Mb
Någon som har Focks som webbläsare?? Hur dan är den??
Thomas2
Jag har den installerad. Använder den när jag vill ha lite bredd på sökandet. Den kallar sig för den "Sociala webbläsaren" Gå in på den så förstår Du. Gör som jag, installera de siter Du behöver i "Bookmarks-Tools" Översättningsverktyg osv. Google Translate" och Direktöversättningsverktyget som översätter engelska till Svenska bara genom ett musklick. För de som inte kan engelska, breddar det deras surfande avsevärt.Nyheter direkt från "källan" världen över. Om Du vill Thomas, kan jag lägga in Site-adresserna för översättning här på forum, om Du nu inte har dem redan.
Har för mej att jag redan gjort det tidigare, men då var intresset svalt för översättingsverktyg. Då vara alla så väldigt duktiga på engelska plötsligt.
Vad som är bra också, är. att Du kan installera DownloadHelper" Den är kompatibel med FF, Add.ons till stor del.

hörs
Ozzy//

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem