Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Snabbast Webbläsare

Snabbast Webbläsare

http://www.apple.com/se/safari/

Är detta den snabbaste webbläsare?? Har provat alla. Den är snabbast av dom här.

Kan googles webbläsare vara snabbare??
Antal svar på detta inlägg: 61
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Kanske är bäst jag tillägger att:
IS har ju också all Wärldens tidningar att tillgå. Och mycket mer "Gott i gott gott"
En eloge för det
Men översättningsverktyg behövs fortfarande för den som inte är så släng i "utländska"
Ozzy
Vad har Flocks eller vad den heter som inte FF eller IE7 kan erbjuda?
Du som använder den borde ju kunna ge en recenssion på hur den funkar å fördelar/nackdelar.
dig min vän. Du är en bra å fin ISare!
Tack Ozzy!

Ska prova det i morgon. Översättningsverktyg har jag (google) . Sen använder jag (Tyda) oxå.

Tyda tipsade leiake mig en gång, den är bra,men direktöversättningen går bara att ladda ner till IE och FF.
Annons
jigsaw
Jag säger samma som en driven försäljare.
Ta hem och prova, känn på varan.
Smaken är som baken osv.
FF är min grund-Webbläsare.
IE7 tar det en evighet att jobba i med min svaga bredbandsuppkoppling. Därför är det min sista reserv vid vissa uppdateringar och rensningar som kan komma i fråga.
Övriga läsare beror på användandet vid tillfället.
Det viktiga är att man lägger upp sina "verktyg o Siter"man använder ofta i Tools-menyn för snabb åtkomst, sen spelar det inte så stor roll egentligen vilken läsare man använder.

Okay då Ozzy då kanske man ska prova då. Men ska det gå fort så får de bli G.Ch. Ska googla lite på Flock å se vad den har att erbjuda.
Thomas2
Den här har du nog inte. Den översätter en hel site direkt med ett musklick.

Den heter "Svenska". om man nu vill översätta till Svenska förstås.

http://translate.google.com/translate_tools?hl=sv

Du installerar den enligt anvisninngarna.
Beroende på läsare. antingen i Bokmarks-Tools eller i "Favoriter" i IE7
Perfekt Ozzy! Det hade jag inte. Detta var ju superbra.
Ja ha, vad bra Thomas. hoppas Du får mycket nöja av den. Tänk alla tidningar i IS med engelsk text.
The Times t.ex. eller amerikanska finanstidningar.
CNN inte att förakta.
jigsaw.
Vilken Webbläsare man än använder, måste den prepareras för att komma till sin fulla rätt.
Inprogrammera vissa tillägg och taggar osv.
Lägga in IS som förstasida t.ex. viktigt!!!!
Då kan man först bedömma snabbheten.
Helheten.....
Skål
Till sist
Vad gäller snabbhet. Se till att ha rent i "källaren" Registret Rensa gamla cookies o kakor och filer från gamla avinstallationer emellanåt, så går det som en dans.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem