Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 Beta2

IE8 Beta2

Nu har jag laddat ner denna webbläsare. Men vissa problem uppstår.

Nytt inlägg på IS blir förvrängt så jag skriver detta med Google Chrome som
hjälp.

Snabb är den men som sagt. En varning. Den går inte att avinstallera verkar det som. Utan stora problem som följd.

Google Chrome ger en brun rand runt inlägget som ni skriver här på IS.
Snyggt som tusan. Ha,ha!!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Thomas2
Japp det är den på min med. Men nu ska sk...en väck! Kan inte använda Windows OneLiveCare som jag anser är en bra sida för å onlinescanna datorn.
Jag ska testa å ta bort IE8 nu. Blir de total systemåterställning så e jag nog trött imorn när jag går till jobbet,
Thomas2!

Kompalitetsvy var det rätta. Hur tusan kom på det. Bra gjort

Man börjar bli trött på Bill Gates skapelse. Minst sagt. Jag är chockad över dessa misslyckande stup i kvarten.

Tror att Google tar över hela rasket. Dom är ju outstanding.
Dom t.om. har piffat upp IS Forum med lite brunt i det vita.
Jag fick väck IE8 så detta skrivs i IE7. Halleluja för teknikens under! Nu blir de å Goa frallor för å fira.
Annons
jigsaw!

Ta inte bort IE8. Du ångrar dig. Får du problem med någon sida så uppdatera eller använd kompatilitvyn. Vad det nu är för något. Ha,ha!
Har man tur behöver man inget vett. Fungerar Windows Update så kan du vara nöjd.
jigsaw
Halleluja
leiake!

Ska snart fixa windows update med. Det är windows som djä... för att jag använt ff.

Problemet är att när jag aktivera AktivX-kontroll och trycker på ok,går den tillbaka till inaktiv. Och jag vet inte varför??
kompatilitvyn.

Jag tror att detta anpassa webbläsaren till gamla webbadresser?? Men är inte säker!

Någon som vet??
leiake
Inte kommer jag å lägga till IE8 igen nu när jag lyckades taväck den. Ska vänta tills den skarpa versionen kommer. FF 3.02 dummar sig den med ibland men det får man kanske leva med. Hade senaste 2.0 versionen innan å funderar på å gå tillbaka till den. Förresten så hittade jag en v2.0.0.17 nån som testat den? Visste inte ens att det fanns en sån FF version.
Tyvärr så lever man ju inte som man lär utan ska testa allt som finns å då går det åt h-e ibland. Som tur e finns IS å dess kunskap bland amvändarna som oftast rättar till problemen.
Annars är du nöjd med G.Ch? Jag önskar alla lycka till med deras webläsare.
Om nån nu e intresserad så funkar inte Windows OneLiveCare med IE8Beta2 även om man ändrar till kompatilitvyn. Testade ikväll å näpp de ville inte.
det är denna sidan jag menar http://onecare.live.com/site/sv-se/default.htm

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem