Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 Beta2

IE8 Beta2

Nu har jag laddat ner denna webbläsare. Men vissa problem uppstår.

Nytt inlägg på IS blir förvrängt så jag skriver detta med Google Chrome som
hjälp.

Snabb är den men som sagt. En varning. Den går inte att avinstallera verkar det som. Utan stora problem som följd.

Google Chrome ger en brun rand runt inlägget som ni skriver här på IS.
Snyggt som tusan. Ha,ha!!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Var kan det beror på att IE8 är supersnabb vid uppstart,medan FF tar betydligt längre tid på sig.

Kan det vara så att IE8 ligger och stör FF.

Ju fler webbläsare ju fler störningar. Eller??

Kan man ta bort IE8,utan det uppkommer några andra överraskningar ??
Hej Thomas2
Läs en tidigare tråd där IE8 beta2 var på tapeten. Där kan finns finnas en Microsoft hemsida Du bör läsa både vad gäller installations och avinstallation. Om Du inte läser detta först kan det gå illa.
Du får själv söka efter tråden, men det var väl för ett par månader sedan tror jag. Sök på "IE8 beta2" (obs inget mellanslag vid tvåan)

Mvh
Ozzy
ozzy

Ja har haft IE 8 ändan sen den kom ut,den funkar bra.

Men frågan är om den stör FF eftersom FF tar god tid på sig vid uppstart.

Sedan är det ingen större skillnad på vad gäller hastighet vid surfning.

Och kan det vara så att webbläsare stör varandra?
Annons
Thomas2
Att Webbläsarna stör varandra kan jag inte tänka mig.
Det vore ju en fadäs.
Det skulle i så falla vara mellan "Flock" och FF då eftersom de tillhör samma "familj". Men i sådant fall tror jag de kompletterar varandra.
Men det är vad jag tror inte vet.
ozzy
Varför Jag undra detta var för att ett dataproffs påstod detta. Men ni på is kan väl svara på detta!

Jag vet inte var man ska tro?
Thomas2
En del experter är nog glada, för vi/några här på IS verkar vara en enda stor testgrupp.


,på loftet ozzy
Men vi lär ju oss av varandra eller hur.
Absolut!
Förlåt mitt kortfattade svar Thomas2.
En sak som är klar, är att vi är en grupp som för många för med sig både nytta och nöje för andra. Några av oss har spetskunskaper och det är bra. Fler av oss spånar, det skapar utveckling och i slutänden en värdefull kunskap. På så sätt slipper många falla i just de förädiska fallgropar som annars skulle ha blivit följden. Jag tycker vi ska tacka oss själva för att vi är så osjälviska och många gånger chansar med vissa programvaror. Totalt sett fyller vi en värdefull funktion för många. Vet inte om det finns statistik över hur många som dagligen besöker detta Forum och tar del av våra "rön"
Det skulle jag vilja veta och var jag kan söka den informationen. Det vore ju gott att veta hur mycket vi tillför detta Forum.
Nu menar jag datafrågor. Vilket ligger mig närmast om hjärtat, som ändå den novis jag är.
Leiake som tror sig vinna med sina inlägg, får stå i fronten för insändarna och dess läsare av mer seriösa och många gånger mer putslustiga inlägg. Totalt med alla inlägg och trådar från Er övriga, finner jag detta Forum mycket komplett till sin form.

Detta inlägg kom bara helt spontant. Om det inte passar in just här, så det bjuder jag på.

God Advent på Er alla
ozzy
Ozzy!

Man kör sin stil så länge man känner att man roar med sina inlägg. Den dagen kommer då jag känner att nu är du slut leiake.

Om jag inte själv märker det så påminn mig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem