Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 skarp version

IE8 skarp version

IE8 kommer med all säkerhet idag enligt denna sida. Nu får vi hoppas att IE8 håller vad dom olika sidorna lovat.
http://blogg.tkj.se/
Antal svar på detta inlägg: 71
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

har 09 versionen av msn
men logga du in på windows live id ??
skickade fel adress men du har fått den rätta
ha jigsaw
va har du för fuffens i datorn ??
hos mig funkar de perfekt nu ,men de tog en herrans tid att logga in på live id
tja avinstallera å installera på nytt igen va vet jag
Annons
fjällis!
har du fått min mail?
Måste kolla med er hur många flikar kan ni öppna i nya IE8? jag får upp 4, efter det öppnar jag en till får jag till svar att Sidan kan inte hittas.. Kan man ställa in det någonstans?
För mig slutade det med att jag får installera om windows.

Efter att ha installerat IE8 så visade det sig att den inte startade utan bara flashade till och stängdes igen.

Hittade på deras supportsida, att om detta sker ska man avinstallera IE8 och sedan gå in på gamla IE7 och återställa denna till ursprunget.

Försökte detta men inte heller IE7 startade längre utan betedde sig likadant.
Jag försökte via inställningarna i kontrollpanelen, men inget resultat.
Installerde om IE7. Det hjälpte dock inte heller.
Körde reparation av windows med följd att jag hamnade på IE6 och sedan fick installera vidare, men inte heller nu funkar vare sig version 7 eller 8.
Det blir att blåsa burken i helgen.
Bandit
Jag öppnade 7 flikar utan problem, kunde säkert öppnat fler. Har inte ställt in eller ändrat några inställningar för dom fördes över från IE7 vad jag kan förstå.
Detta är andra dagen med nya IE8 så vi får se hur det går men det ser onekligen bra ut.
PerAsk
Du har XP å SP3 va?
Har hittat ett obetydligt problem med IE8. Hur får jag sidorna i fältet favoriter att öppna sig i flikar? Öppnar jag länkar från tex startsidan så öppnas ju dessa i flikar.
jigsaw
ja ser att du har vista å de op systemet lever sitt eget liv ibland enligt telia hadde problem med de trådlösa förr å där på supporten så fick ja samma svar att vista lever sitt egna liv

ja ja fick ditt mail
du klickar på pilen i favoriter så öppnas den i en flik

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem