Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 skarp version

IE8 skarp version

IE8 kommer med all säkerhet idag enligt denna sida. Nu får vi hoppas att IE8 håller vad dom olika sidorna lovat.
http://blogg.tkj.se/
Antal svar på detta inlägg: 71
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

håkej fjällkobonde.
Vilken jäla pil? Den enda pil jag ser är ju den där jag lägger till sidor i fältet favoriter. maila mig en dump om du är färdig med kossorna å diskat efter dig. sen ska jag hämta den senaste msn idag å se om detta hjälper. gör det inte det så får det vara för IE8 är bra ändå enligt mig.
ha det så bra!
kossorna var klara till 07,00
oki då kör vi

klicka på favoriter
klicka på en sida som du sparat som favorit
när du klickar på sidan dyker en blåpil upp till höger
klicka på pilen å den kommer upp i en egen flik


ie8 funka 2 min sen haka den upp sig så ja raderade den ,ja väntar till den riktiga versionen kommer

lycka till, nu kör jag med ff3,1 beta 3 å den ladda bra mycket snabbare
men när ie 8:an är klar kommer ja att använda den
svar JA. Allt uppdaterat
Annons
Nu blir jag förb...!
Där kommer då inte upp nån blåpil hur jag än gör!?
PerAsk
Har du fått detta till att fungera, om du nu fått IE8 å funka igen? Finns det mer än jag som har detta problem?
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03303.jpg

Klicka på favoriter,om du har länkarna i mappar så klicka på en mapp så att den öppnas
Håll sedan pilen på den länken du skall öppna så ser du pilen
annars är det bara att klicka på länken så öppnas den
http://www.google.com/support/toolbar/bin/answer.py?answer=115561&ctx=mi&
;hl=sv

Hur gör man för att få ner websidorna till minatyrbilder??
Nu har jag bestämt mig.
IE8 blir min första webbläsare. FF nr 2 G.Chr. nr 3
De övriga är i mitt tycke överflödiga.
IE8 är kanske inte snabbast i allt. Där finns det delade meningar. Men den har i mitt tycke visat sig vara mest komplett. Både ur arbetssynpunkt och säkerhetssynpunkt. Samt att den är stilren och gör det man vill den ska göra.
Man kan även använda olika metoder för att uppnå ett resultat allt efter ens eget tycke och smak. Vänstra sidopanelen har ju fått sig ett lyft. Samt att vill jag ha texten i 125% storlek. Så ligger det kvar efter omstart. Så var det inte förut.

Så nu var det sagt. Kankse jag får äta upp detta uttalande senare. Men i så fall är det ju tillåtet att ändra sig.

Mvh
Ozzy
Vargo
Tack ska du ha för ditt utomordentliga svar! Har tyvärr gått tillbaka till IE7 igen tills dom släppt uppdateringar samt att dom fixat vissa sidproblem med IE8 och Vista.
Nu väntar vi in FF 3.5 och hoppas på att det blir ett 100%igt lyft för webläsarmarknaden.
Jag spolar IE8!! Till och med Maxthon är bättre!!
Thomas2 Tjena. Ge inte upp ännu
Så här gör du för att få ner sidor till miniatyrer.
Till höger på aktuell mapp har du ett kryss. till höger om krysset ställer du muspekare, Då ser du ordet "Ny flik Ctrl+T ttryck på den. Där finns det kanske redan lagda sidor, eller du drar dit den sida du vill ska kunna nås snabbt.

Eller tryck Ctrl+Q
Ha de.

Ps
Jag känner mig frälst. Läs mitt tidigare inlägg.
Haleluja!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem