Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 skarp version

IE8 skarp version

IE8 kommer med all säkerhet idag enligt denna sida. Nu får vi hoppas att IE8 håller vad dom olika sidorna lovat.
http://blogg.tkj.se/
Antal svar på detta inlägg: 71
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Ozzy!!

Inget funkar!! Allt hänger sig!! TRÖÖÖÖGT!! Jag ger upp!
Thomas2
Gå in på installerade uppdateringar om du har Vista å välj IE8 å släng skiten! har du XP så kan jag inte hjälpa dig. Vänte tills dom fixat med uppdateringar så skiten funkar. Jäla MS å släppa sånt som inte funkar 100 med alla op sys.
Men visst e de typiskt dom, åh vi kan kanske fixa lite andelar om vi hinner före FF å Google men funkar inte grejerna så skiter det sig iallafall. Att dom aldrig lär sig!
jigsaw!

I morgon blir det ny dator!! HP. Sen får vi se hur det blir med IE8????
Annons
Thomas2
HP-Laptop är toppen. Jag är inne på min andra dator. 6,990 pix på rea.
4 Gig, internminne +ev. garantier om man vill ha mer än ett år.
Ozzy.
låter kanon fast om du kör 32bitars versionen av Vista på den datorn så känner den inte av mer än 3072mb minne oavsett hur du gör. Så Thomas2, köp ingen dator med mer än 3gb minne om du inte väljer 64bitars versionen.
jigsaw.
Du har säkert rätt. Har inte gått så på djupet. Men är det inte så att mellaskillnaden är det inte det som OP tar för sig att gå igång ?. såna där petitesser det sätter jag mig inte in i. Nu räcker minnet i alla fall till. även om jag har hela skrivborden fullt med öppna program och hemsidor. Det hade blivit kärvt om jag haft 1,2, Gig internminne.
Rätta mig om jag har fått allt om bakfoten.
Tack för tipsen!! Men jag köper nog en stationär dator. Har hitta en med 320 gb 2 gb minne. Bra pris!

Min gamla dator var på 80 gb hårdisk 256 minne För dåligt,men den har ju funkat rätt bra tills nu.
Lycka till Thomas2
Tänk på det där med extra år på garantin. Så mycket som "vi" håller på så kan det ju vara skönt att veta att garanti finns i botten.
Det där med extra garanti kan ju diskuteras. Men utslaget på ett+ tre år, så kanske det kan beetänkas. Men det är ju inte gratis precis. Men att få datorn hämtad och levererad vid dörren om det fallerar, det känns ju tryckt.
haha!
denna tråden är läst över 2030 gånger å över 55 svar. är inte detta snudd på rekord? Det bästa jag startat någonsin.
Thomas2
Lycka till med dittdatorköp. Kom ihåg att grafikminnet inte ska va mindre än 256mb bara om du ska jobba med bilder. sen finns det mhz å annat men skulle jag köpa dator idag så dkulle jag gå efter dessa uppgifter.
dual core över 2.0GHz helst intel. men AMD går likabra.
Minne över 2GB DDR2 667MHz
grafik 512mb helst inte delat utan fristående kort.
sen en massa usb 2.0 portar å annat bra att ha+Vista premium utan mediacenter som e lull lull som man inte behöver.
Så nu har ju ett antal använt IE8 ett par dagar, hur upplevs den samt har det kommit någon uppdatering till den?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem