Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Fruktansvärt

Fruktansvärt

ursäkta om jag drar ner stämningen på er på forumet. men vilken fruktansvärt sak det som har hänt i norge.. först bomben i oslo, sen någon idiot som helt kallt dödar 7-8 barn på ett sommar läger, va fan är det som händer..
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

turbokaj
ja vad händer med oss människor
Det är oerhört sorgligt. Har massor med vänner och kunder till företaget i Norge.
Ja det är så sorligt så det går ite att beskriva, dessutom barn.
Annons
Kan knappt uttrycka min sorg, jag kan knappt trycka på tangenterna, jag bara gråter
22 juli blev en sorgensdag för oss alla. Så många ungdomar som hade hela livet kvar att leva, varför ? Hur många stora sorgedagar orkar mänskligheten med, katastrofer som vi aldrig ska glömma ?
Hade tänkt skriva om mina känslor men klarar inte av det, det finns inte ord!
det manifesteras på många plattser i Sverige för Norge och det tragiska som hänt

här är en lista som inte ser komplett ut

http://goo.gl/DVOSY

kanske ni kan kompletera den
för de som vill ställa upp
strimla skiten och släng honom i havet.. enough said!
Överraskningarnas tid är ännu inte förbi.
Alldeles säkert sitter många och tar del av makabra hemskheter, samt ruvar på liknande illdåd för att därför kanske påverka sitt dåliga självförtroende.

Man kanske måste i första hand kunna visa upp inför sej själv, handlingskraftiga beslut som dessvärre kan sluta med fasansfulla handlingar.

En sådan människa kanske upplever sej själv som att ha en obetydande roll i vardagslivet och därmed känna otrygghet och det olyckliga med sitt eget liv.

Var finns förklaringen annars?

Behovet av någon form av maktlystnad…
Man måste hävda sej…
Gärna på andras bekostnad…

Illdåd går ju tyvärr inte att förutse, illa nog är att oskyldiga människor ska behöva drabbas av dessa, som jag ser det, olyckliga individer.

Det går bara inte att beklaga sej tillräckligt… det hjälper ju ändå inte!


Att vara advokat kan vara ett intressant yrke, men hur klarar man av känslomässigt att försöka försvara en person som gjort något så fruktansvärt.

Hoppas verkligen att man kan skilja på personen och hans uppdrag, risken är att han kommer att bli hatad för resten av sitt liv.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem