Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Startsidans öppnande

Startsidans öppnande

Hello alla, någon som kan ge mig ett tips om vad felet är när jag på Google chrome numera inte kan få till att Internetstart startas när man går in på nätet. Jag har ett flertal ggr klickat på "gör mig till startsida" etc på just Internet start. Men lik f---------at kommer det upp en sida med en massa tidigare besökta platser, gäller ju mest när man startar datorn alltså. Och jag måste alltså klicka på startsideikonen, inget större jobb men vad har jag gjort när det blir så. Tidgare har det fungerat i flera år. Som sagt, man överlever ju, men trots allt vill man veta orsaken, tacksam för tips här. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Hej Joanna,, det finns en ruta till där som kallas "fortsätt där jag slutade" fyll i den så kan det hända att det fungerar sedan. Här går det bra ännu i alla fall,lycka till, L.

nej jag har ingen favoritläsare.
Lagera.
Jag testade men det funkar inte här. Ska kolla igen, nu är det lite för varmt att sitta vid datorn.
Annons
Joanna , det är mitt tips med grupper du skall köra , och när du lagt till två måste du trycka ok igen på den blanka informatinen , detta är en bugg i chrome
Det jag brukar göra är att klicka på nyckel i högra hörnet välj inställningar klicka i vid start öppna en särskild sida eller grupper sen klickar du på grupp med sidor och där skriver du www.internetstart.se sen tror jag att det funkar
Apropå problem på vissa saker, jag får lönespec på en Adobe-fil från visst håll, och där är också en rolig grej, helt lögn att öppna den med Google, men på den gamla IE och Firefox där går det bra. NU har man ju lärt sig det men ändå undrar man ju varför det ska vara på det viset. Ha en bra kväll alla. L.
Jag ger upp! Nu öppnas TRE internetstart på samma gång!!
Joanna , du ser alltså inte vad du gör för fel??
Hej Joanna, idag funkar det här i alla fall. Om du får upp tre startsidor så kan det kanske bero på samma sak som händer i flera datorer, man blir frustrerad och klickar kanske både en å två å tre ggr på ikonen för internet och då blir det resultatet. Men annars förstår jag dig hur du upplever allt. Tålamod och genomgång av tips och förslag är nog enda lösningen. Hälsn, L.
Tålamod är nyckelordet

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem