Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Explorer webbläsare

Explorer webbläsare

Hej! När jag öppnar webb läsaren så kan den ej visa internetstartsidan, får ju upp den med andra webbläsare. Hur löser man detta? Tack på förhand mvh Kent
Antal svar på detta inlägg: 10
IE version??
Japp!
Väldigt vad många som råkar ut för webbsideskapare nu för tiden. Ni måste se upp när
ni laddar hem nya program så att ni inte får med detta otyg. Läs på innan ni laddar
hem och ta bort bockar i rutor, annars är ni "torsken".

Jag räknar till ett 30-tal kända kapare. Akta er.
Dom är inga virus utan program och lite harmlösa men kan ställa till i datorn och oftast
snor dom startsidan från dig och slöar ner datorn.

Jag tror vi får be Google om hjälp eller är dom också inblandade. Ask Toolbar är nära
knutet till Adobe.

Någon måste hitta på en "app" som raderar så kallade falska sökmotorer. Dom skall
bort annars blir det olaga intrång, vilket ger fängelse.
Annons
velinge !

Du får förklara lite bättre. Vilken sida får du upp i stället för IS, eller är sidan blank.

Har du IE8-9 eller 10.?
Jag tror jag har IE-10, sidan jag får upp där står det att webbsidan kan inte visas.
klicka på denna länken
http://www.internetstart.se/

och gör den till din startsida.
Har prövat det ett antal ggr men jag kommer bara in med Chrome webbläsare. Andra webbsidor kommer jag in på men inte IS
Hej, lite svårt att inse vad som menas i frågeställarens texter. Verkar som det är Google Chrome som gäller i alla fall som läsare. Och öppnas då andra webbsidor då ska ju IS öppnas med. Förutsatt att rätt webbadress är inskriven. Och i och med att han/hon kommer åt detta forum då måste ju IS vara öppen. Eller har jag fattat fel? Hälsn o lycka till. L.
lagera , du har satt tummen på frågan

öppnar man IE och surfar till adressen www.internetstart.se
fungerar det??

eller är det så att komma in på betyder att man ska vara inloggad med IE
så är det en annan sak och frågeställning
Göcke,,,Precis det som åkte genom mitt huvud också. Vi får se vad som händer. Så många knep hit och dit numera så. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem