Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows uppdatering 1903

Windows uppdatering 1903

Finns denna uppdatering att hämta någonstans om man nu inte vill vänta innan den kommer i Windows update?
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Göcke! Om du med ett lokalt konto menar en profil som bara består av mitt eget namn så har jag det. Något windowskonto har jag dock aldrig skapat och vill inte heller göra det. När jag skapade min profil valde jag att inte fylla i något lösenord eftersom jag är den enda som sitter vid min dator. Därmed startar datorn upp utan att jag behöver övervaka den med något lösenord. Och så vill jag ha det i fortsättningen också. Det var därför jag ställde frågan. Jag vill inte att Microsoft skall ha reda på varje gång jag startar min dator.
Göcke; var hittar jag den senaste versionen av windows 1903 på svenska? Har tagit bort den utvärderingsversionen jag hade i min dator och vill ha den absolut senaste.
Challe , som jag ser det kör du en insiderversion om det står något nere i högra hörnet.
Annons
Jag har avinstallerat den och har inte den i datorn alls nu. Jag skulle vilja ha en skarp version redan nu idag.
Challe är du insider borde du hitta de olika releaserna
under Release preview
Jag är ingen insider och kan inte bli det heller för rutan är nersläckt i inställningar och går inte att trycka på annars hade jag haft det. Vet inte varför den är nersläckt i inställningar.
Göcke Säger Windows till innan om 1903 och att man måste ta bort externa USB hårddiskar. Och vad händer om man int hinner dra ut externa USB-diskar?
sihe det kommer att stoppas upp och troligen så kommer ett meddelande

men innan du installerar det så går det ju att stänga av sina usb diskar.

för att kunna se när den rullar ut eller går att ladda ned
besök denna sida, den kommer då att vara uppgraderad
https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10
Tack för svar, jag inväntar när den kommer som uppdatering. Det känns bäst så. Ingen brådska här i onödan.
Installerade min dator med den länk som Göcke skrev här och allt gick som smort och fungerade till 100%, det var sedan några kumulativa uppdateringar som också gick bra ända tills datorn skulle starta om då startade den inte om utan höll hela tiden på att försöka göra en automatisk reparation och kommer inte längre, vad ska jag göra?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem