Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Livechat

Livechat

Hallå vore kul om vi kunde ha en chat här på IS.
Vet ju inte om detta är genomförbart, men man kan ju alltid fråga.
MVH Noflo
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Rolig idé tycker jag också, men jag vill minnas att detta har varit uppe tidigare och fått avslag av Daniel.
Fråga kan man ju alltid göra, eller hur!
Då kan ju inte politik censureras
Annons
Lösningen är väl helt enkelt att Göcke får jobba lite hårdare

Enligt vad man kan läsa mellan raderna så har både Göcke och Daniel ett något överansträngt tidsschema.

EZ
Hehe ja kanske är det liiite överansträngt just nu men jag gör så gott jag kan. Jag har ju fått en liten bebis nyligen som också bidrar med sitt. Tiden bara rinner iväg när man är med honom. =)

Men angående ert önskemål om en chatt så förstår jag er. Det vore bra med lite fler och enklare sätt att kommunicera med varandra. Därför har jag ju börjat titta på ett mer community upplägg med egna gästböcker och internmeddelanden som min förhoppning kommer att bli ett nytt fräscht tillägg till IS, så håll ut!
Kan inte göra annat än att gratulera Daniel till det bästa som finns, sitt/sina egna barn GRATTIS!!!!!!!
Tack tack - ja det är verkligen det bästa som hänt mig!
Daniel: En lite fråga. Om du och Göcke har mycket att göra varför tar ni inte och "slutar" som moderatorer och blir "Admin" och tar hjälp av ett par som kan hjälpa till med Moderator jobben, typ fixa länkar och dyl?
Så kan ni få mer tid över till annat?
Tips: volano.com de har ett jädra smidigt javachatprogram. Rent och snyggt med de "nödvändigaste funktionerna" utan en massa lullull.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem