Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tips om ny community

Tips om ny community

Jag har i många år uppskattat IS, men nu verkar det som att det håller
på att tvina ihop. Tråkigt.!!

Jag är t.o.m så förmäten att jag önskar tips om en mer aktiv community
som är mer öppen, och där det är mer "go" även för äldre.

Kan jag få tips skulle jag vara tacksam..!!!

Dataproblem var mitt intresse när jag började på IS, men övergick så
småningom till "allmänt dravel". Men nu är det "tomt,tomt,tomt".

Det är så tomt, så man känner sig övergiven. Jag saknar t.om. Göcke!!!

Det sista var kanske för roligt, med folk med svagt hjärta. He,he
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Så sant så sant precis som framtiden var IS bättre förr!
Vilma!

Vad jag saknar är snabbare svar på inlägg. Nu kommer man ju inte ihåg
vad man startade inlägget med. He,he

Men eftersom medlemsantalet minskar med antalet nyanmälda så är väl
nativiteten begränsad på grund av för starka preventivmedel.

Vilma du verkar på alerten till tusen. Varför stannar du på IS??
leiake, så här ligger landet! Om jag bara skulle ha stannat på IS då hade jag med all säkerhet dött av kronisk leda, men genom att det finns andra sidor så går det bra att kika in lite då och då. Ja, det räcker med en eller några gånger i veckan. Tidigare satt jag timme in och timme ut och då kom svaren som ett mejl på burken. Nu verkar det som om alla svar transporteras med fotvandrande kurir. Självklart minskar medlemsantalet för att vara på IS en längre tid är lika roligt som att titta när målarfärg torkar. Sen så måste alla vara så snälla, så gulliga och så rara mot varandra, ja till den milda grad att Ghandi framstår som en illgärningsman och fachist i jämförelse.
IS var mycket mycket bättre förr! Men har du något bra kakrecept så skriv ner det jag tänker i alla fall inte läsa det!
Jag liksom du leiake och många andra vill ha sprätt på detta forum. För jag är som jag tidigare nämt IS-are in i själen åtminstone ett tag till!
Annons
http://www.forumsok.se/
Leta här så borde ni hitta nåt,så slipper vi kanske se en massa gnäll här i fortsättningen,det skulle lyfta sidan betydligt!
pellefant varför blandar du dig i denna diskussion gör som mig hoppa över det som inte intresserar dig eller du anser vara gnäll. Det kan väl inte vara så svårt?
Vilma!

Mera sprätt!! Det är nog att ta i. Men intresset för portalen är ju dålig.
Inte ett enda inlägg på 6 timmar, på en lördag. Förutom våra. He,he

Jag får inte ens svar på en annan community som vänder sig till oss
senila. Då är det kris.He,he
5 svar och bara pellefant ger ett svar på leiakes fråga. Det är dåligt...nu kommer dock ett par tips till åt dig leiake:

www.flashback.info (ganska högt i tak)
www.debatthuset.com (väldigt högt i tak)
http://www.forumhuset.net/mrgreen/

/P
Provocateur visst ger du svar på frågan som Leiake ställer, men jag tror att han är IS-are liksom jag och vill att just denna sida skall bli mera levande. Jag har vistats en hel del på övanstående sidor, men där skall du ha tur ifall du får seriösa svar. Här på IS känner åtminstone jag att det är här jag hör hemma på övriga sidor förutom Flashback där känner jag mig som en objuden gäst!
Javisst skall du ha tur om du vill ha seriösa svar på ovan nämnda forum, men jag tycker det är litegranna så här också...jag upplever det som om många trådar ballar ur utan att ens själva kärnfrågan får ett svar...

Kanske är lite så på de flesta forum...
/P

Edit: Jag hänger dock gärna här på IS likväl som jag hänger på en hel del andra ställen, det ultimata forumet/ communityn finns nog ej utan man måste nog söka sig fler vägar att vandra på...
Provocateur IS var så nära det perfekta man kunde komma för en del år sedan. Visst var det övertramp några gånger, men inget olagligt åtminstone inte vad inläggen anbelangade. Sen att det förekom hot vid sidan av var ju obehagligt, men vi som debatterade mest den tiden märkte inte av detta. Vi hade fullt upp med att försvara våra argument.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem