Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tips om ny community

Tips om ny community

Jag har i många år uppskattat IS, men nu verkar det som att det håller
på att tvina ihop. Tråkigt.!!

Jag är t.o.m så förmäten att jag önskar tips om en mer aktiv community
som är mer öppen, och där det är mer "go" även för äldre.

Kan jag få tips skulle jag vara tacksam..!!!

Dataproblem var mitt intresse när jag började på IS, men övergick så
småningom till "allmänt dravel". Men nu är det "tomt,tomt,tomt".

Det är så tomt, så man känner sig övergiven. Jag saknar t.om. Göcke!!!

Det sista var kanske för roligt, med folk med svagt hjärta. He,he
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Ja, där ser där man sa Snygg nu är det i alla fall lite fart på de elektroniska bokstäverna! Leiake han kan starta trådar han ja ingen kan starta som han minsann. Trllallalala osv.
leiake, testa den här
http://www.tramsigt.blogspot.com/
"Vilma:s inlägg är alltid välformulerande och på svenska"
Välformulerade heter det väl?
Annons
Ja, så var vi där igen!

Jag var inte med på den s.k gamla goda tiden, men tror ändå jag förstår vad ni syftar på. Konstigt är det inte att man får så få och långsamma svar, det behövs lite trådar som engagerar och upprör, som t.ex den människa i det partiet litar jag inte på, kan lova att jag hade fått många och snabba svar, och forumet hade fått nytt liv.

För min del orkar jag inte diskutera så mycket längre, känner att trådarna ger mig ingenting, det enda som verkligen engagerar mig och många andra, är just frågor som denna, det syns tydligt på antal läsare.

Jag stannar kvar på IS för att jag gillar uppläggningen, men som sagt 99% av frågorna upplever jag som totalt ointressanta, men detta är ju endast min åsikt.
Visst är det så Micke03 och jag vet att du med några enkla påståenden och frågställningar skulle få fart på sidan, men nu är det som det är. Jo föresten gå in på min gnälltråd och gnäll lite det hjälper åtminstone för stunden. För om vi bara lägger oss platt ner då kommer det bara att bli datafrågor och tack och bock kvar av denna förträffliga sida. Tänk på att ja-sägare aldrig har drivit något framåt utan då förblir allt som det nu är!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem