Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Tips om ny community

Tips om ny community

Jag har i många år uppskattat IS, men nu verkar det som att det håller
på att tvina ihop. Tråkigt.!!

Jag är t.o.m så förmäten att jag önskar tips om en mer aktiv community
som är mer öppen, och där det är mer "go" även för äldre.

Kan jag få tips skulle jag vara tacksam..!!!

Dataproblem var mitt intresse när jag började på IS, men övergick så
småningom till "allmänt dravel". Men nu är det "tomt,tomt,tomt".

Det är så tomt, så man känner sig övergiven. Jag saknar t.om. Göcke!!!

Det sista var kanske för roligt, med folk med svagt hjärta. He,he
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jodå, det var mer högt i tak förr, har varit med ett bra tag på IS, det var jäkligt skoj att sitta och läsa inläggen då, men som du sa, det var övertramp...inte bara några gånger utan ganska ofta. Men det kanske bara är jag som kände det så...är ju en sån som tycker att kärnfrågan skall diskuteras i tråden, vill man diskutera annat så skall man starta nya...ordning och reda vill jag ha...hehe.
Men just nu gör jag ju själv precis tvärtom mot vad jag tycker...diskuterar nåt helt annat än kärnfrågan. (slår mig själv på fingrarna)

Men iofs...leiakes trådstart öppnar ju upp för lite vidare svängar än själva kärnfrågan.

/P
Vilma!

Du är så klok så man kunde tro att vi är släktingar. Du tänker i samma banor som mig. Ofattbart!!!

Jag vill inte kommentera övriga inlägg. Har haft dator sedan Dos-perioden.
Vad gör jag på Flashback. Möjligen till åtlöje. He,he
Jag håller med leiake, det är ofattbart att någon tänker i samma banor som han.
Annons
Den var lite smårolig Pellet....

Nu ska jag kolla på Melodifestival gott folk, ha en fortsatt trevlig afton...

/P
Känner jag Leiake rätt så var det nog hans mening att svängarna skulle tas ut ordentligt. Om du kollar tillbaka Provocateur så skall du se att det fanns folk som förde oss mera vilda tillbaka på banan. IS var i många stycken självreglerande. Om någon gick över gränsen för det tillåtna då kom ett snabbt svar och man fick backa. Idag får ingen förutom datafolket snabba svar på sina frågor. Poppo öppnar intressanta trådar, men jag är oförmögen att svara på dem eftersom det är högpolitik insprängda i själva tråden.
Vilma!

Hör på dessa debattörer.

Pellet: Det är ofattbart att någon tänker i samma banor som han.(Honom)

Provocateur: Nu skall jag kolla på Melodifestival(Melodifestivalen)

Dessa herrar kan inte svenska, och dom har mage att hoppa på oss Vilma.
Jag tror vi kan klaga hos ARN. Bäst att översätta för dom vet nog inte vad det är: ALLMÄNA REKLAMATIONSNÄMNDEN( Hoppas dom kan läsa det)

Vill framhålla att detta är ett allvarligt försök att främja kvinnosakskampen
som jag inte tror på. (Men i alla fall)

Vilma:s inlägg är alltid välformulerande och på svenska.
Leiake instämmer fullkomligt med ovanstårnde skribent!
kolla in på det här då http:// gottblandat. forum24.se/ gottblandat.html
Måste bara få säga något om dessa vad jag kallar påhopp.
Att det är ett måste att vara 100% i svenskan när man skriver här, då tror jag att många lägger av. Huvudsaken att man gör sig förstådd och om formulering eller stavning blir fel är ju ovesäntligt. Om det är så, skall jag betacka mig för att göra fler inlägg. Skall man göra påhopp kan jag ju passa på i så fall, att en del borde skriva så radbrytningar blir rätt, vilket gör att man kan göra tolkningsfel i den viktiga svenskan med att meningar blir delade och man läser det fel.
Misko du måste ta Leiake för den han är för han menar absolut inget illa. Ta detta med ARN så förstår du bättre.
Fullast jag har skrivit på min tråd "IS var en höjdarsida" om vad jag ansåg om den sidan du tipsar om.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem