Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Daniel ansvarig för IS

Daniel ansvarig för IS

He,he!!

Varför gör du inget när medlemmarna sviker. Ofattbart.

Jag tycker ditt upplägg är bra med Forumet. Utan Forum vore IS totalt värdelöst. Betänk att vi har Google. Ingen startsida kan slå Google.

Jag har t.om spolat " Mina favoriter". Jag skriver bara i Google.

Men man kan inte visa sina känslor på Google. Där har du grejen. Där finns ett stort behov. Tro mig!!

Jag är inte ensam om detta .
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Märkte Ni att jag på ett osökt sätt associerade IS med Forum. Fast hemsidan har och är ju så mycket mer.
Det är väl så det ska

Ozzy
http://www.slojdmagasinet.se/tekniker.htm
http://susning.nu/Knyppling Så nu kan du förkovra dig i detta med he he.
För er som retar er på att senaste inlägget står på framsidan kan jag ge ett tips.

Sätt en bit med svart eltejp där så är problemet ur världen.
Klipper ni sedan till massvis med trekanter av samma rulle så har kan ni censurera de sidor som ni inte ska titta på.

De sidorna kanske leiake kan länka till för jag får inte
vara där (frugan ).
Annons
jigsaw
Tog Du mej på allvar
Ingenting verkar lätt nu för tiden...

Hoho
Ozzy
Näpp det gjorde jag inte men det var jag som tog upp ämnet så då fick jag väl leta upp lite länkar he he.
Problemet i FF är löst med knappgenväg till mitt e-post program. har install en äldre version av FF. inte lika snabb att starta men det funkar. (tar väl ca 2 sek längre å få upp startsidan)
Bra jigsaw
Det är Du som bestämmer.
Knappgenväg till e-post det var nytt för mej.

Som pensionist som de säger i Norge. Jag har egentligen inte bråttom. Man bara tror det.

Men Du som jobbar måste ha en helt annan dygnsrytm än mej

Detta blev lite hackat och malet som vanligt
Ha överseende.
Lägg ned debatten. Göcke och Daniel tjänar så bra att dom behöver inte en debattsida. Varje gång ni försöker skapa en debatt så trillar det in några cent?och varför jobba för pengarna.
Ozzy
Hmm ja ordet knappgenväg va väl inte så genomtänkt men nu funkar all som de ska iallafall. toolbar buttons heter de visst.
Till Jojje kan jag bara säg: Är du avundsjuk så fixa nåt eget! Kan nu dom skrapa ihop nån spänn på detta så e dom värda varenda krona!!
Jo men visst. Det är ett Add-ons. Det kom jag på nu.
Tjena
Jojje!!

Du kan ha rätt. Jag missunnar dom inte en enda krona. Men det vore ju bättre om vi var lite fler på Forumet.

Som jag sagt tidigare. Startsida. Glöm det!!

Men Forumet är bra. Man kan väl få Trade Doubler att ticka pengar där oxå.

Om nu Daniel tjänar en krona på mina inlägg. Då blir han rik. He,he!!

Om han inte redan är det. Han svälter inte ihjäl. Jag har kollat. He,he!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem