Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Daniel ansvarig för IS

Daniel ansvarig för IS

He,he!!

Varför gör du inget när medlemmarna sviker. Ofattbart.

Jag tycker ditt upplägg är bra med Forumet. Utan Forum vore IS totalt värdelöst. Betänk att vi har Google. Ingen startsida kan slå Google.

Jag har t.om spolat " Mina favoriter". Jag skriver bara i Google.

Men man kan inte visa sina känslor på Google. Där har du grejen. Där finns ett stort behov. Tro mig!!

Jag är inte ensam om detta .
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Forum kan man ju hitta hur många som helst ,men det finns inte fler startsidor som IS
Forumet här på is är superbra tycker jag.
Man kan inte klaga på startsidan heller.

Visst finns det andra forum men det är inte rätta känslan på dem.
Det finns en del grejer i forumet som jag skulle vilja ha annorlunda men de sakerna kanske dyker upp i en tråd någongång när jag får ork att försöka förklara vad jag menar

Allt som är skrivet ovan i mitt inlägg är enligt mig.
Jag tycker att IS-startsida är kanon bra och att forumet bara är ett nödvändigt ont, skulle föredra att man slapp se senaste inlagda och vem som lagt in det, helt enkelt att det stod forum någonstans och ville man in där så får man klicka sig in.

Som det är nu är man tvingad att se senaste inlägget och vem som gjort det.

Annons
Man får inte klaga.
Jag tycker Daniel har gjort ett toppenjobb med IS. Allt "matnyttigt" samlat under ett tak - inte dåligt! Jag har ingenting att klaga på.
Is är bra
Sök och titta på hur många Forum som helst, men något så bra och omfattande som IS finns inte!
Men att tillmötesgå alla önskningar kan ingen ansvarig någonsin tillgodose. Så Du som tycker att det inte är tillräckligt högt i tak hos IS eller har synpunkter på än det ena eller andra eller tredje, leta rätt på något annat forum. Och Du, kom ihåg att "alla kan ju inte gilla allt och alla här i världen"!
Emans
Vill du ha en bra startsida utan foruminlägg på förstasidan så skicka mig ett mail så ska jag skicka dig en länk.
Ska villigt erkänna att jag inte IS som startsida men det kunnandet som finns på denna sida (forum) är helt enormt å inbegriper allt från knyppling till datorer. IS är enligt mig en kanonsida å moddarna gör så gott dom kan.
Sen finns de väl brister i allt men kan man inte göra nåt bättre själv så får man va nöjd me de man har. Daniel å alla andra moderatorer-ni gör ett toppenjobb!!
Till er som gnäller!
Kan ni göra nåt bättre än denna sida som IS är så gör det å sluta gnäll.
IS är toppen. Säg vad du tycker och du får svar, vad vara månde.
Är det någon som kan nåt om knyppling?
Helst på svenska och lättläst

Hoho

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem