Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Daniel ansvarig för IS

Daniel ansvarig för IS

He,he!!

Varför gör du inget när medlemmarna sviker. Ofattbart.

Jag tycker ditt upplägg är bra med Forumet. Utan Forum vore IS totalt värdelöst. Betänk att vi har Google. Ingen startsida kan slå Google.

Jag har t.om spolat " Mina favoriter". Jag skriver bara i Google.

Men man kan inte visa sina känslor på Google. Där har du grejen. Där finns ett stort behov. Tro mig!!

Jag är inte ensam om detta .
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4

Mina kära vänner!!

Jag har varit medlem på IS i 10 år. Många har kommit och gått på detta Forum under årens lopp. Var är dom.??????

Jag talar om Forumet. Inte startsidan. OBS!! Inte startsidan!!!!!!
Dom som har nytta av den är att gratulera. Inget fel på den!!

Fick nyss ett telefonsamtal av en 70-årig dalkulla som är medlem på IS.
- Hur tusan hittade du mitt telefonnummer,frågade jag?
- Jag slog upp dig på hitta.se.

Där ser man hur fort vi lär oss att använda alla finesser på nätet.

Jag blev verkligen "paff". Många mail har jag fått men detta var första gången jag har hört rösten på en medlem.

Nu ljuger jag igen. Talade med en herre från Halmstad för några år sedan.
Undrar hur många som slår upp dig på hitta nu? Hehe
Säga vad man vill om IS denna tråd ser jag som en kindergarten jag tycker att IS ÄR OCH FÖRBLIR EN BRA SIDA OCH ANTAGLIGEN KOMMER DEN ATT BLI 10 000 gånger bättre om alla sluta att gnälla Så snälla Ta Och Coola ner va' Stå på Dig Daniel, och du får 10.000 rosor utav mig. ingen sida, och då menar jag ingen sida är bättre än denna, betyg 10 av 5 möjliga. Bra är faktiskt att man får anpassa sin egen startsida med länkar som man använder ofta ex. vis banken
Annons
Jag har IS som startsida. Jag vill påstå att det är en alldeles ypperlig startsida för mig. Passar som handen i handsken. Men vi har väl alla olika intressen. Smaken är som baken - delad!
"Jojje , måste dementera dej,

jag eller Telamundo eller Noflo får inte en sekin
Vi gör det ideelt.

Och får Daniel in pengar
Så kan han betala webhotellet för att vi får finnas där.

Det tycker jag inte är mer än rätt.

vh göcke "

Har aldrig förnekat att Daniel kan vara värd de små pengarna.
Göcke och alla ni andra som bidrar ska alla ha en stor eloge för det! Precis som ni också säger ska det finnas lite god kvalité av allt till alla här på IS och det tycker jag vi har lyckats uppnå, där forumet är en omtyckt del för många men såklart inte för alla. :)

Ha en fortsatt skön sommar allihop!
Kan hålla med alla andra att IS är en perfekt startsida. Varför? Jo genom att bli medlem, gratis, så får du ytterligare möjligheter att "personifiera IS", att lägga till egna länkar. Självfallet har jag tidigare kunnat hålla god ordning på länkarna via Favoriter och möjligheterna där att skapa egna mappar och på så sätt strukturera upp det hela. Men att kunna skapa Direktlänkar på IS samt att de öppnas i Eget fönster gör att "när man läst klart stänger man bara fönstret och kommer tillbaka till ruta 0".
Även om jag varit med från starten tror jag (id=8) så upptäcker jag nya grejer då och då, användbara sådana.



Frågan är Daniel eller Göcke, lägger ni in kontinuerligt nya länkar under Kategorierna i vänsterkanten utan att vi medlemmar meddelas???

I så fall föreslår jag att ni lägger upp en ny Kategori på IS (Nytt på IS) där ni beskriver de nyheter ni lagt in/nya länkar etc så vi har en chans att upptäcka dem.

Skulle tro att det skulle uppskattas. I alla fall skulle det säkert bli diskussion om varför detta etc.

Som sagt IS ÄR TOPPEN! Framfört allt så finns det många olika kompetenser hos medlemmarna som vi andra kan dra nytta av via Forumet.

Och det är TILLSAMMANS som vi gör IS så bra. Fast jag måste tillstå att Göckes kunskaper är outstanding. Sträck på dig Göcke!

Men jag tycker att alla vi andra Skålar för varandra!
Birger , tack
dit tips är noterat om ny Kategori (Nytt på IS)
den hamnar i bra att ha lådan.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem