Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

IS-Radio

IS-Radio

Helt plötsligt kan jag inte lyssna på IS-radio. Var gör jag ?? Vill så gärna lyssna på vinyl 107. Tacksam för svar.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Vinyl 107 fungerar utmärkt här, så felet ligger nog hos dig
Om jag högerklickar på IS-radio och väljer egenskaper så står 00.00 i rutan för längd. Sen står det 14 på raden för titel. Sen står det spelningslista8.
Jag fattar ingenting. Någon som kan tipsa.
dubbel klicka på raden som det står "lysna på radio"

fungera det inte så måste du uppge vilken webläsare du kör med
Annons
Jag har Windows XP (proffs) och explorer. Datorn har nyligen uppdaterats med ett stort antal nya filer. Gissar attt det är något med inställning av ljud i kontrollpanelen. Hoppas få nytt svar.
Har du ljud när du lyssnar på något annat??

ljud inställningar kan du ändra i kontrollopanelen/Ljud och ljudenheter

markera där att du skall se volymikonen i aktivitetsfältet
ErAn!

Du måste ha ett tilläggsprogram från Windows. Men jag kommer inte ihåg vilket. Tyvärr!

Men under tiden kan du ju köra Vinyl på deras hemsida.

http://www.1071vinyl.se/
Jag har hört IS-radio förut. Kollade med CD nyss. Då startade datorn om ?? därefter gick jag till komtrollpanelen och valde "äldre inställningar" och då kan jag lyssna på CD.

Datorn har tagit emot ett antal nya uppdateringar. Hur tusan ska jag göra. Vill någon lotsa med tel?

Gillar att lyssna på Vinyl 107.
Svar till leiake; Det funkar inte att lyssna där heller. Annars är mina favoriter där mellan 06.00 till 10.00 varje vardag.
Jag har Windows XP Prof och Windows Media Player 11. Jag kan inte lyssna på IS radio eller annan musik t ex SR-radio. Vad göra ??
ErAn har du en brandvägg som hindrar dig att lyssna

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem