Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Vad är politik på IS

Vad är politik på IS

Jag får acceptera att du stängde min tråd om pensionerna Göcke, men jag skulle gärna vilja veta vad som anses politiskt här på IS.

Detta med pensionerna är inte en partipolitisk fråga, det som nu sker är ett beslut som nästan alla partier är ense om på något sätt, och i min tråd pekade jag inte ut, eller ens nämnde något parti.

Meningen var enbart att diskutera en sak som berör många av oss här på forumet, hade det gått överstyr så hade det varit lättare att acceptera att du stängde, men det är som sagt du som bestämmer
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3

Jag kan också vända frågeställningen:

Ska inte folk få diskutera vad som händer och sker i samhället övehuvudtaget i detta forum och varför?

Har inte folk rätt långre att uttrycka sin åsikt?

Vem är du/ni att bestämma över vad som folk ska få prata om? Och skall detta forum endast vara en datasupport?

Visst skall alla känna sig välkomna men tydligen inte dom som har en åsikt eller vill yttra sig om orättvisor i Sverige!?

Vad är detta för forum?

Jag bara undrar?

Skaffa fler moderatorer istället så löser sig problemet.

Göcke tog bort min kommentar ,men in f............n har då jag klagat
varför dra upp detta tjafs ständigt det ser ju ut som nån har det tråkigt när nån inte får förstöra
Får man inte längre ha åsikter heller?

Märkligt?

Vad är det för samhälle vi lever i?

Annons
@Harlekin33

Blanda in "samhället" i detta Forum.

Då får du nog "dra" till andra ställen. Sorry!

Men överallt finns det moderatorer.
... och regler

jag följde dit råd leiake och inte BARA läste Forumets regler utan även försökt att FÖRSTÅ och följa dom i fortsättningen

Tack för att du påminde mig om att det FINNS regler även på denna forum som på alla andra seriösa forum

Men...grundläggande åsiktsfrihetsregler är ju grundlagt i FN-stadgan?

Bryter man mot dom så bryter man ju mot dom grundläggande mänskliga rättigheterna?
Det är ju så att Internetstart är Daniels och Göckes sida och dom bestämmer vad dom vill att det ska skrivas om osv det har dom faktiskt helt rätt i att göra se så här , det här är deras hus o man får bestämma över sitt hem vad man vill debattera om osv man behöver inte göra det konstigare än så .

Ibland har ju Göcke ( skriver hans namn för det är ju oftast han som skriver på forumet) han har faktisk haft ett stort tålamod med oss ibland har det skrivits om saker som egentligen inte ska tas upp här o det får man tacka för att dom inte är så stenhårda.

Man får ju helt enkelt acceptera detta faktum att dom inte vill ha en massa bråk personangrep osv då det lätt blir det vid vissa ämnen .

Jag vet att jag nog några gånger har gått för långt o jag lovar att jag biter mig i fingertopparna för det *S*

Glöm inte att detta är en sida som ägs av vanliga människor det är ingen myndighets sida eller tidnings sida där fler personer kan ansvar i olika frågor.

Och det sa väl allt!

Så LÅS TRÅDEN!

Bea, jaja, jag säger då det, hehe

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem