Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Is-sidan

Is-sidan

Tack för detta förnämliga "Nyhetsklipp" på startsidan

Men ska vi ha mobilen och peppakakan till höger att fladdra hela denna veckan???
Antal svar på detta inlägg: 58
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

VAdå reklam, vadå tv. Jag kör med blockerare.. Jag ser ingen skillnad
KANON
Men inte alla har Firefox min vän. tror inte det tillägget finns till IE.
Kan förnyelsen av IS göra att det tar längre tid att komma in
på den nu ?
Eller är det min dator som blivit segare?

Jag har inte märkt det på andra sidor!!
Annons
Klockan är 20:00.
Men på de nya nyheter:
Nyheter
12:05 Varning för översvämning i Venedig
12:00 Polisen slutar leta efter 22-åring
12:00 Indiens mest efterlyste misstänks

Det var inte så på den gamla tiden med SvDs nyheter.
HÅLL IS- SIDAN RENT!!!
OCH UPPDATERAD!!!
Adblock är kanon man slipper reklam och sidan laddar snabbare
Hej alla!

Ledsen för sen återkoppling! Har haft fullt upp med magsjuk familj idag inte så kul.

Det stämmer, vi har bytt till tv4 som nyhetsleverantör och i samband med det även uppdaterat tekniken för det så att det ska fungera smidigare. Det har varit en del jobb men bättre ska det bli. Nu ser jag att det är nån bugg i klockslaget och nyhetsuppdatering. Ska kika på det!

Håller helt med att sidan ska vara snabbladdad, enkel och ren. Nu kör vi ett annonstest med telia hoppas ni står ut med den ett litet tag. Välkomna att kika in hos mobilen och pepparkakan om ni vill. :)

Jag tycker det är jättebra med er feedback! Bra som dålig uppskattas! Och självklart något som vi tar till oss. Det är ju så IS blir bättre!

Vi jobbar vidare med att förbättra och igen ledsen att jag inte meddelade direkt vid lansering. Förresten, vi ska även ta fram en smidig väderfunktion, tror att den kan bli uppskattad!
Krya på er och tack för att du gjorde denna sidan.
Väderfunktion låter bra!!
Ärligt talat agnefitt, så funkade inte SVD nyheter heller så speciellt bra. det är bara att läsa i tidigare inlägg
Daniel och company
Keep up The good work! Ni e guld värda hela bunten. Finns många startsidor men ingen som IS. Väderfunktion låter ju kanon. Krya på er.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem