Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Is-sidan

Is-sidan

Tack för detta förnämliga "Nyhetsklipp" på startsidan

Men ska vi ha mobilen och peppakakan till höger att fladdra hela denna veckan???
Antal svar på detta inlägg: 58
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Internetstart har länge varit den bästa startsidan, varmt tack för det. Under åren har jag rekommenderat den till många vänner.

För att finansiera den har jag full förståelse för att ni inför reklam på sidan, hoppas att ni får in ordentligt med pengar på den.

Nu kommer gnället: Min uppkoppling är väldigt snabb, alla TV-program från SVT och filmer från YouTube kommer direkt jag klickar, men TV4 är otroligt segt. Jag har verkligen uppskattat alla nyheter från SvD genom åren. Denna försämring gör mig mycket missnöjd. Nu känner jag att jag bör börja leta efter någon alternativ startsida.

VAR VÄNLIG BYT TILLBAKA TILL SVD SÅ SNART SOM MÖJLIGT!
Geo , SvD var inte felfri , det är otaliga timmar jag har fått stå till svars
på IS forumet för att flödet inte fungerade.

Och det kan ju inte vara bara nyhetsflödet som har hållit dig kvar.
för då skulle du ha flytt redan innan, när det var nere i flera dygn.

Nu gör vi ett försök med det nya så får vi se hur väl det avlöper.
men innan dess så räkna med att det kan bli stopp i flödet,
men som Daniel skrev, han kommer att titta på det.

och med detta kanske det kommer till något mer nytt som Daniel siade om.
Nej, det är kvalitén på nyheterna jag vänder mig mot. Från TV4 kommer det mer sensationsnyheter och mindre analyserande bakgrund än från SvD.

Jag vet att det varit problem med SvD, men det har det varit hela dagen med TV4 också.

En idé är att det kanske går att ha båda kanalerna samtidigt, eller att vi medlemmar kan få välja vilken vi vill ha på vår startsida? Tror du det skulle gå att ordna?

Jag vill så gärna att IS ska vara den mest använda startsidan och gärna med mycket reklam så att ni kan få bra inkomster på den.
Annons
Nä, skippa SVD... Det uppdaterades väldigt dåligt på SVDs sida + att dom verkar råka ut för en hel del oförklariga web krasher. Jag testar mer än gärna TV4.
Det här ser bra ut.

"Geo", det finns ju en klickbar länk till SvD om du saknar nyhetsfördjupning på själva startsidan.
Aftonbladet har en reklam som jag stör mej hemskt mycket på, tråkigt att IS har infört nästan samma typ av reklam,. Nyhetsklippet med tv-4 verkar jättebra, IS kan gärna komplettera med ”Rapports nyheter på webben”, den är inte dålig den heller…
Jag tycker det är ett väldigt svamlande om SVD hit och dit.
Under begreppet ”Egna länkar” har jag lagt allt som jag personligen är intresserad av, även olika dagstidningar så varför allt detta tyckande om innehållet i IS om vad som är bra eller dåligt…
IS-sidan har blivit snabbare att koppla upp,det är då säkert.

Om man inte gilla Tv-4as nyhetvidio kan man ju lägga playrapport som snabblänk.

Jag tro mig veta en som inte gör det HE,HE. Han har i alla fall inte kommenterat ännu!!
Daniel skrev att Telias reklamskylt får vi stå ut med en tid.

12 mån. Det står ju klart och tydligt!

12 mån. bindningstid!!
Det jag skulle vilja ändra på som det är nu är att få senaste inlägget i forumet lite högre upp så man slipper schrolla ner.
Just det .. Byt plats med länktips!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem