Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Synka telefonen med Outlook

Synka telefonen med Outlook

Någon som vet hur man kan få en Huawei P20 Pro att synka med Kalendern i Outlook 365, så att det som står i Kalendern synkas över till Telefonens kalender?
Antal svar på detta inlägg: 69
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

installera outlook i mobilen

alternativt så synkar du kalendern i gmail med outlook

jag föredrar outlook och dennes kalender
kör dem på , Iphone,android och windows mobiler och alla är synkade med varandra
Är inne på Outlook i Telefonen nu. Mejlen ligger där, men när jag växlar till Kalendern, så står det " Alla kalendrar är dolda. Välj kalendrar i sidpanelen om du vill anpassa vyn" Vaddå sidpanel? Det har jag ingen vad jag vet...
Jag hittar något under Inställningar som heter kalenderappar och där kan jag ansluta "mina kalenderappar och visa dem i kalendern" Där kan jag välja på Evernote,Facebook, Wunderlist och Meetup Inget mer..
först måste du ju ha alla mailkontona inlagda i outlook 365 (webbgränssnittet)
sen så har du reglerna som google själva sätter upp, där har du ju redan haft problem en gång om jag inte minns fel.
så google får du se upp med. de är envisa som synden att inte vilja samarbeta.

Annons
Jag kan se min mejl i Outlook365 webgränsnittet, men det finns inget i kalendern, trots att det finns möten inlagda i den jag har på datorn.... mejlen finns i webgränsnittet, men alltså inget i kalendern..... Jag har letat efter någon inställning i den på datorn för att "få ut" kalendern.....
Kan det här vara tillämpligt?
Till en Android enhet
För att kalender skall visas i din android telefon/surfplatta så skall du logga in på ditt Google konto på en dator och välja 'Lägg till' under rubriken 'Andra kalendrar' och välj där 'Lägg till webbadress'. Klistra in länk från sidan 'Exportera kalender'. När kalender är tillagd kan det dröja en stund innan aktiviteten syns så ha tålamod. Se video nedan.

https://idrottonline.se/IFKValla-Fotboll/Nyheter/Klubbnyheter-IFKValla
/Lagetskalenderidinmobilsurfplattaoutlookvideoguide

Vilken länk ska jag klistra in. Ska det här verkligen gälla från Outlook365 till Outlook på Android (Huawei P20 Pro)
Näe, jag får inte till det....
Snegla först på att få till det via två kallendrar via webbgränsnitten , på mobilerna ger det sig självt via apparna. Och det är dela kalender det du ska göra.
Ok. Jag har först försökt att få kalendern att visa sig i webgränssnittet på Outlook 365, men det går inte... Jag har letat efter instruktioner överallt på nätet, men inget hittat. Fåt jag bara ut det dit, så har jag ju det på Internet. Sedan borde det inte vara så svårt, kanske
var ligger kalendern nu på för mailadress, finns den mailadressen i outlook webben
Jag vet inte var den kan ligga på för mejladress. Den finns inte på Outlook.com
Jag har hittat på ett ställe att jag ska lägga till webadress, men jag vet inte var den finns. Hade jag vetat det, hade det kanske funkat om jag lag till den där....

var ser du kalendern nu , ??
På PCn ??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem