Tisdag 7 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Är ni idiot som röker

Är ni idiot som röker

He,he!!

Jag var en sådan för 30 år sedan. Helidiot!!

Men så pep det i bröstet. Pip-pip. Då djäklar slutar man på 5 minuter.
Att det var så lätt att sluta kunde man inte drömma om. Men ni behöver inte vänta tills ni blir sjuka. Ni kan sluta precis nu. Punkt slut.
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

det ryker om om inlägget det är kul att se hur olika vi är jag förstår varför det är så mycket konflikter alla vill vara bäst och klokast Tänk om vi kunde hjälpa varandra istället
Oavsett hur het denna debatten är så den som försvarar rökning/snusning försöker bara hitta ursäkter...

EN dåres försvarstal och inget annat.

Jag vet att det är svårt att sluta men det spelar ingen roll för det är gift vi drar i oss och det kan man aldrig försvara.


OK. Wacko ! . Du må anse att jag är en dåre det är helt upp till dig.
Men har du någon som helst förklaring till varför alla människor som under de senaste minst 200 åren inte har dött pga. rökning ? . Om det är så döfarligt som det har snackats om de senaste 10-20 åren så skulle många, många fler ha dött pga. rökning.
Någon gång på 60-70-talet (jag kommer inte ihåg precis) kom det snack om att det var döfarligt att äta ägg och även tomater eller om det var gurka. . Men efter ett antal år försvann det påståendet också. . Den som vill tro på alla möjliga farligheter som dyker upp på och på väljer själv om man vill ta åt sig det och tro på det. .
Se bara på allt djävulskap som alla olika religioner runt om i världen skapar. . Nästan alla krig och andra ondskefulla skeenden härstammar från synpunkter och uttalanden från diverse religiösa fanatiker. . Varför ska detta få fortsätta ? . Och hur länge utan att någon protesterar och reagerar.

Ett litet inlägg från en IDOIT / DÅRE.
Annons
neej jag är ingen idiot o jag röker inte xD
axe!!

Fattar inte att du med berått mod försvarar rökningen. Det är ju vetenskapligt bevisat att det är hälsofarligt. Du skämmer ut dig.

Philips Morris och alla dom andra betalar ju skadestånd på miljarder till
USA:s sjukhusapparat.

Man kan grogga på cyanid men man får hälla på rätt så mycket sockerdricka.
Det är ingen som har dött av det, för det är ingen som har provat. He,he!!
Bra fille_juve13, börja aldrig heller! Du kan ju läsa här hur besvärligt det kan vara att sluta! Att låta bli trotts att kanske kompisarna börjar röka, visar bara hur stark du är! Lycka till med att inte bli en idiot, som röker!!!
Axe!

Naturligtvis dör inte alla av rökning men många gör det och många får svåra sjukdomar men överlever.
Vad jag ville säga egentligen är att man försvarar själva rökningen bara för man har svårt att sluta. Om det varit lätt att sluta är jag övertygad om att många fler gjort detta för längesedan.
Det är en drog och man är beroende vilket gör att man inte själv styr över situationen helt och hållet.

Sedan har jag svårt att förstå varför du blandar in ägg, tomater, gurkor och religion i en tråd om rökning. Ytterliggare ett exempel på hur man vill flytta fokus från rökning till annat som kan vara eller är farligt.

Dårarna är inte dom som har svårt för att sluta, utan dom som försvarar rökningen pga att man har svårt för att sluta.



Wacko!!

Du är en begåvning i att uttrycka dig på ett filosofiskt sätt. He,he!!

"Dårarna är inte dom som har svårt att sluta utan dom som försvarar rökningen pga att man har svårt för att sluta."

Om det är så gott att röka, varför är det ingen som slickar sitt askfat.
Av 10 personer som slutar röka, börjar 6 pers. snusa( mest karlar). Klart bättre för omgivningen, men det är fortfarande en drog,som också ger skador i kroppen, av olika slag. Därför tycker jag inte att de ska säga att jag har slutat röka och det går bra, när det ersätts av annan drog.
kan inte annat en hålla med Axe Tidigare. Skador på kroppen uppkommer i samband med att man slutar att röka så som sagt jag slutar inte & heller Inte min fru. (Eller det går fortare att ta skada vid slutandet) Vetenskapligt bevisat. Jag har bara den Lasten och den tänker jag fortsätta med Och Hör SeN!! Tänker inte svara mer på detta IDIOTISKA INLÄGG

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem