Måndag 13 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Hemsida lätt som en plätt

Hemsida lätt som en plätt

Vi har ju ofta pratat om att göra hemsidor på ett enkelt sätt. Nu har jag hittat ett ställe som verkar bra. Jag snickrade ihop lite musik, snöfall och
ett foto av torget i min hemby. Vackert. På 3 minuter. Kanon.

http://www.123minsida.se/leffe

Ni kan gå vidare från min hemsida. Gratis 30 dagar. Seriöst bolag.!!
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

Det här med pussel va jul riktigt kul, så nu har jag gjort ett lite mera avancerat sådant. Åtminstone jag klarade inte det under 4 min. någon expert här kanske?
se längst ner i menyn = "Pyssligt PUZZLE"
www.123minsida.se/jiwe
alandia!

Fin blomma, 1,21 klara jag det på!
grattis Maud, jag skrev att min prestation var 4 min för att inte någon skulle känna sig helt bakom flötet.he he
ps.: blomman ifråga är en art av Fuchsia-släktet
Annons
Hej alla älskare av hemsidor.!!!

Intresset för hemsidor svalnade fort. 3000 har varit inne på min sida.

400 har lagt pusslet
43 st. har spelat memory.
35 st. har kollat min tecknade serie.

Det är lite magert på flera veckor.

Jag trodde faktiskt att detta skulle bli en stor grej som vi kunde utveckla gemensamt med hjälp av IS som sambandscentral. Utan IS så hade inget vetat om min hemsida. Möjligen min dotter i England. Hon tyckte puzzlet var "skithäftigt" av randiga själ. Hon var själv med på bilden.He,he!!

Hon är ju med i Facebook. Troligen har min hemsida( Internetstart) valsat runt bland hennes vänner både i Sverige och England.

Men ibland blir det inte Bingo, som man tänkt sig. Men jag gjorde ett tappert
försök att vidga våra vyer.
Leiake.
Jag har nu registrerat 123minsida genom prenumerationsnumret till "PC-Tidningen" Jag ombads att fylla i nick-name,varvid jag skrev mitt vanliga /jiwe som jag haft nu under provtiden på 30 dgr. Men se det gick inte. Det kom upp en skylt där det stod att namnet redan var upptaget (av mej) och att jag därför måste välja ett annat namn. Ok jag gjorde så och valde "/jiwe2" (helt fantasilöst) men ändå.... . Det fick jag nu registrerat och allt är frid o fröjd. MEN.... Jag kan inte kopiera hela min gamla sida, där jag har så j-la mycket, foton, stories m.m, eftersom allt ligger på deras server går det inte att ha de båda sidorna aktiva samtidigt på skärmen. Jag har mailat dom och frågat om det inte skulle gå att byta namn och sökväg från min nya (tomma) sida/jiwe2 till min gamla proppfulla j/iwe
Det är 2 dagar sedan. jag väntar ännu. Har du, eller någon annan nåt förslag ?
Eller måste jag verkligen börja från början igen. Jag har inte ens fotona och kåserierna samlade i en speciell mapp, utan de är spridda i min dator som snöflingor under en vinterstorm
alandia!!

Det finns något som heter 123MultiUploader.

Fotoalbum/Redigera innehåll.
Där kan du ladda över alla foton på en gång.
leiake
ja, jag vet. men det handlade ju inte om det. Multiupploader gäller väl bara bilder eller hur.? och till en och samma destination.. Som du har sett, så har jag rätt många rubriker i vänstermenyn
Leaike!!

3000 är inte så dålikt, med tanke att den är inte så gammal,400 är bra ,jag är en av dom HE,HE, med tanke att man är medlem i "Dom trögfattades förening" Så fixade jag allt på din sida!!!!
Kolla min seriesida idag. Ha,ha!!
leiake!
BRA!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem