Måndag 13 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Hemsida lätt som en plätt

Hemsida lätt som en plätt

Vi har ju ofta pratat om att göra hemsidor på ett enkelt sätt. Nu har jag hittat ett ställe som verkar bra. Jag snickrade ihop lite musik, snöfall och
ett foto av torget i min hemby. Vackert. På 3 minuter. Kanon.

http://www.123minsida.se/leffe

Ni kan gå vidare från min hemsida. Gratis 30 dagar. Seriöst bolag.!!
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

Thomas2!!

Korven lägger man i motorrummet, så är det varm korv när man kommer fram. Motorrum! Finns det? Är kanske inbyggt i hö.framhjul.

Hur många är det på IS som skulle tänka sig en sådan där mopedbil. Jag skulle nog inte klara att sitta i en sådan och se grannars småleende när jag pluttrar förbi. Hellre går jag. He,he!!

45km/tim Då är det ju risk att man tror att man stannat. Öppnar dörren. Kliver ur i farten.Invalid resten av livet. Varning!!

Om den gick att trimma till farter uppåt 120km/tim. Sänkt chassi med kjol och fartränder. Läderratt samt abarth avgassystem. Då kanske!!

Får man köra med öl i kroppen.??????
leiake!!

Varning!! man får ej köra med ÖL i kroppen,även om det är en sk. bil

Men dom går att trimma lätt!!! till 100km.HE,HE????
Vi går utanför tråden. Varning!

Jag öppnar en ny med rubriken " Mopedbil "

Där får ni uttrycka er om detta fordon. Är detta framtiden för en ny generation. 45km/tim lite vingligt, på 1cl bensin/ per månad.He,he!!
Annons
123hemsidan
Jag testade med att överföra mina två 123hemsidor med ett FTP-program till min ordinarie sida, gjord i "FrontPage"

www.123minsida.se/jiwe och www.123minsida.sej/iwe3
den senare endast 1 mån provsida.
Och det fungerade förvånadsvärt bra! Frågan är nu om den 30 dagars versionen håller även efter prövotiden
Den som vill kolla: gå in på http://home.aland.net/jiwe och klicka i vänstermenyn längst ner på de 2 knapparna
alandia!!

Du är ett fenomen. He,he!!

Din hemsida är nog en dröm för dina anhöriga. Du sätter allt på ett kort.
Allt jag har i mina album skall in på hemsidan. OK!! Ditt val!!

Min tanke med min hemsida var nog att visa lite mer av allmänt intresse som det hette när jag gick på journalisthögskolan.

Typ min mopedbil. Det är av allmänt intresse. I högsta grad. Ha,ha!!

Däremot är jag intresserad av om det finns ICA-butiker på Åland som säljer ruttet kött. Äter du finska pinnar? Förstår du finska språket.
leiake:
Tursamt nog har vi förskonats från ICA. Vårt kött som malas här är så fäskt att det slår världsrekord. Varför? Jo dom mal kreaturen levande, så köttfärsen ligger och rycker ännu i köttdisken. Har den däremot slutat röra på sej, ja då skall man inte köpa den förpackningen.
Varför skall man äta dom finska pinnarna, Låt dom ligga kvar i Finnskogen.
Autodidakt som jag är, behärskar jag bl. a finska språket, Perkkele
ps. Tack för berömmet om hemsidan. Jag rodnar
Tog 1.55 !
Jag fick mail från redaktionen för 123minsida. Dom rekommenderade följande hemsida. Jag skummade igenom lite och fastnade för Julvideo.

Man tror knappt det är sant. He,he!!

http://www.123minsida.se/jacob/10899370
leiake!!

Du har mycket att göra på din h-sida till, det finns inga begränsningar Ha,HA
Bengtl<>:
Ja-haa, du tog 1.55 I höjdhopp då, eller?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem