Söndag 12 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Hemsida lätt som en plätt

Hemsida lätt som en plätt

Vi har ju ofta pratat om att göra hemsidor på ett enkelt sätt. Nu har jag hittat ett ställe som verkar bra. Jag snickrade ihop lite musik, snöfall och
ett foto av torget i min hemby. Vackert. På 3 minuter. Kanon.

http://www.123minsida.se/leffe

Ni kan gå vidare från min hemsida. Gratis 30 dagar. Seriöst bolag.!!
Antal svar på detta inlägg: 197
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nästa »

alandia!

Har du fixat din hemsida på min inrådan. Eller var du redan kund.

Det verkar mycket på en gång. Du är duktig!!

Kan du förklara för andra medlemmar om det är lätt eller inte.
Jag får mail där många tvivlar på sin förmåga.

Vill du ge tips!!
leiake. Ja det var ett tips här i Forumet,( av dej leiake?) tror jag
Jätte-enkelt, och framförallt: skitkul faktiskt. Man kan ju lägga in lite allt möjligt. Vet ju inte om det kanske kommer fler inställningar och finesser med betal-versionen. Som det nu är vet jag inte om det går att ändra storleken på text i vänstermenyn. Den är f.n i minska laget.
Kolla in du leiake mina dagsfärska fotoalbumar t.ex. skriv gärna i gästboken.
Jag har haft över 1000 besök sedan starten
leiake. Tack för allt beröm. jag rodnar....
citerar:"Men du har en snygg fru. Är hon blind kanske?? Älskar din röst! Ha.ha!! Min fru ÄR INTE blind. Hon valde ju mej bland alla andra på denna planet. Det du !! Men min röst ??? ingen från kunliga operan har ännu inte hört av sej ....! Har du hört min röst ? Var ? Skansen ?
Gott nytt år på er/alandia
Annons
alandia!

Om du prenumererar på tidningen, så är hemsidan gratis. Vill du inte ha tidningen utan bara hemsidan så kostar det visst 129:-/kvartalet.

Det börjar lukta lite bondfångeri. Varför inte säga att det kostar 520:-/år.
Nej!!Då låter det dyrt. Ni vet mitt förflutna. Jag kan knepen.He,he!!

Men om ni prenumererar på tidningen( den är faktiskt bra) kostar 720:-/året. Men det är den värd. Det skrivs en massa dravel ibland. Men varje månad hittar man alltid ett korn. Förnämlig layout med tydliga tips. Då får ni ju hemsidan så gott som gratis.

När jag kollar på din hemsida så blir jag faktiskt imponerad av att en ålänningen kan få till det så bra. Då måste ju det vara jättelätt för alla andra. He,he!!

Ha det bra och God Fortsättning på eländet!!!
Hittade detta i min gästbok.

Det är inte Mimmi som skivit. Det kan jag sätta en peng på.!!

Älskar dig darling!

P.S! Om ni skriver till mig över min hemsida, så tar jag mig friheten att använda vissa uttryck och fraser. Men jag lovar Er, att aldrig avslöja ert namn eller adress. Möjligen förnamn. Det kan ni lita på!!

So help me GOOD, som presidenten i USA brukar säga. Men han är inte att lita på. Men det kan ni göra på mig, för jag är ateist.!!
Nu har även jag gjort en sida.
Detta på grund av en eyeballsspelande leiake!
Kan man kalla det leiake-sjukan?

Det var ju faktiskt roligt när man väl kommit på hur det funkar. Jag är ju lite tröööög.
Det finns faktiskt hela 2 bilder på den!!

http://www.123minsida.se/patrikke
patrikke !! Så nyfiken jag blev!!

Jag lade ditt pussel på 1,26. Du såg på pricken ut som jag trodde. He,he!!

Det ser ut som du åker på Vägverkets Kryssningsfartyg.

Det är roligt med medlemmar som vågar vara så positiva som du är.

God fortsättning på eländet!
leiake: Nu blir jag lite sur på dej ! Jag citerar:

"När jag kollar på din hemsida så blir jag faktiskt imponerad av att en ålänningen kan få till det så bra. Då måste ju det vara jättelätt för alla andra. He,he!!" slut citat

Om det är jätte lätt för mej borde det vara hart när omöjligt för alla annat löst folk o svenskar i synnerhet.
Men så är det ju inte i verkligheten, bara i min fantasi, helt enkelt !!
Du e rolig du,
förresten, vad är det för blaska man skall prenumerera på för att få hemsidebygget gratis för 720 / år ? e de gratis då ?,
alandia!!

Det är gratis 30 dagar. Sen får du avgöra själv. Du ligger på deras server eller webbhotell och åker troligen ut automatiskt så du behöver inte vidtaga några åtgärder.

Jag är prenumerant sedan många år. Mycket blaha, men lite tips då och då.
Jag är nöjd. Det vill inte säga lite det. He,he!!

www.pctidningen.se
Intresset för denna tråd är enormt. Mycket mer än jag trodde. Det började med att jag skulle skicka julhälsningar.

Fick se att man kunde få det att snöa i ROM. Sedan hajade jag att man kunde ladda in musik på sidan. Då var lyckan total. He,he!!

Det här med pusslet+foto är ju så bra så man kan smälla av.

Det vore trevligt om ni tyckte till. Har ni fixat en sida eller håller ni på??

Hör av er!!

Kollade alandias meny!! Min dator. Precis som mina tankar går.. Excellent!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem