Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Klocka i IS

Klocka i IS

Hej! Daniel & Co på Is.

Vad sägs om idén att montera in en klocka i övre fälten på huvudsidan i IS?

Analog med sekundvisare eller digital med pulserande ::::
Är denna idé genomförbar?

Varför:
Därför att många av de som har IS som startsida är folk i farten och behöver en som talar om för dem, att nu är lunchen slut, dags att rusa.

Jag har en vision av att många surfa...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 91
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

jigsaw , har du aktiverat tillåt java/javaskript , kan det räcka med att bara uppdatera sidan, eller rensa cashen , testade och på olika datorer var det samma för mig,
med FF
Här funkar klockan i IE8 men inte i FF ,dagens länktips funkar inte alls
Vargo!

Du skiter i vilken klocka som fungerar.

Du är för Goo!

Men när jag ser ditt "nick" så blir jag intresserad.

Fattar du?
Annons
Leiake! hur är det med promillen? Jag kan nog avläsa din halt via tangenterna jag med Haha.
här funkar dagens länktips och klockan i FF ,, så vad gör ni , ???

snurrar ni bara runt med glasen
ni måste ju hälla i er innehållet
Hos mig har klockan försvunnit , jag kör Googel chrome , den fanns där för bara några timmar sen .
Inget konstigt med mitt "nick" jag hade en hund (schäffer) som hette Vargo
Det funkar här med, göcke fast jag inte ens har hällt upp något, så det är inte det felet.
Måste vara någon konstig inställning nånstans som spökar.

Klockan har funkat hela tiden för mig.
Har nu sökt igenom min dator med senaste Superantisyware samt Malwarebytes utan att hitta nåt. Har Avasten stående på hög överallt. Jag har kollat i FF och visst har jag godkänt java. Jag har inte rensat nåt ÄNNU. Får väl installera EsetNod32 å köra en scan
Sen efter Daniels uppdatering av klockan så har ju problemen uppstått så i själva uppdateringen ligger nog problemet.
Patrikke o ni andra. Testa att dubbelklicka på klockan i IE8 så får ni se att det fan inte går so mdet gjorde innan!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem