Söndag 19 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Klocka i IS

Klocka i IS

Hej! Daniel & Co på Is.

Vad sägs om idén att montera in en klocka i övre fälten på huvudsidan i IS?

Analog med sekundvisare eller digital med pulserande ::::
Är denna idé genomförbar?

Varför:
Därför att många av de som har IS som startsida är folk i farten och behöver en som talar om för dem, att nu är lunchen slut, dags att rusa.

Jag har en vision av att många surfa...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 91
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Så roligt var det. Men för mig räcker det med klockan. Vädersiter finns det ändå så många. iof.
Klockan syns inte i FF. Ej klickbart i IE8 och Avant Browser.

Ska den vara klickbar för vidare sidor?
Tror knappast det är uppdateringen av klockan som är problemet, det var ju då det började funka hos mig. Varför klockan strulade tidigare har jag faktiskt igen aning om....

Töm cachen och tillåt java är sunda råd. Funkar inte det får man nysta vidare.
Jag ser klockan å jag kör FF 3.5.2 den tickar fram så fint så ..
Annons
Tömde historiken i FF 3,5,2 å nu finns klockan där men varför går det inte att dubbelklicka som det gjorde innan? Ska köra Ccleaner för att tömma allt så får vi se vad som händer?
jigsaw
Du är inte så dj-a dum jag gjorde det samma och nu syns i alla falla klockan även i FF 3,.5.2
Men klickabar,. ska den vara det då bör det funka.

Beklagar lasse940.
Men detta är utom min kontroll.
Du får använda din översättare på andra behövliga ställen
länken som fanns är avkommenterad just för tillfället på klockan. vi får avakta och se om den länken fungerar senare
Vad ska man dubbelklicka på klockan för? Den funkar ju ändå.
patrikke!
När man dubbelklickade på klockan så kom man till en sida som visade väder och annat men Östra Göinge va inte med med Broby så det spelar mindre roll sen övre Pajala där du bor finns nog ej heller med.
Denna är bättre sen att Herr Pohlman är inblandad gör ju inte sidan sämre.
http://www.klart.se/

Heja Kjellas 142.
Nu har jag gjort som nån skrev att töma cathen osv så nu har jag klockan igen *L*
Så lite det behövs för att det ska fungera ! jag erkäner att jag är super dålig på att ta bort eller töma historik coockis osv ska kanske börja tänka på det
Önskar alla en bra kväll :)
http://www.youtube.com/watch?v=o-VVM5SoMUw

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem