Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 anniversary update

Windows 10 anniversary update

Någon som har fått denna ännu? Jag väntar med spänning på vad denna kan erbjuda. Hoppas nu att Edge äntligen får tillgång till tillägg.
Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Nej, jag börjar misströsta jag med men den kommer säkert när man minst anar det. Sitta och klicka på sök efter uppdateringar var 5e minut tröttnar man rätt snart på .
Funktionsuppdatering av windows10, version 1607
laddas nu ned med början kl20.00 prick.
på en av mina datorer ..
Klart att du skall vara först Göcke
Annons
Var inne och kollade denna sidan och fick uppmaningen att ladda ner uppdateringen. Fick hem en .exe fil. Är det bara och klicka och köra Göcke om jag inte orkar vänta?

Ni måste nog köra Windows 10 för att ladda ner filen men besök gärna sidan, det är Microsoft.com så det är ingen skumrask sida.

http://tinyurl.com/nwvexuv
Det tog en väldig tid att ladda ner 10 Anniversary och ganska lång tid att installera den, nu återstår att undersöka.
Starten ger ingen skillnad mer än att det nu är ett helt nytt OS.
@JonaHex
den länken fungerar även för uppdatering av windows10

funktionsuppdateringen av windows10, version 1607
är lika med
version 10.0.14393 som den i dagligt tal kallas
Har nyss använt mig av länken och det tog totalt för mig 35 minuter. 20 min nedladdning o resten i installation.
Vad är det som är så märkvärdigt med denna uppdatering? Normalt så blir man ju bli upplyst om att det finns uppdatering att ladda ner när man är på väg att stänga ner datorn. Är denna uppdatering olik alla andra?
Har också uppdaterat med hjälp av länken och det gick väldigt smidigt.

Har blivit en del förändringar allrahelst bland inställningarna, man har fler val nu att göra och detta tycker jag är positivt.

Edge har nu fått tillgång till tillägg som jag har saknat. Adblock är installerat och aktiverat.

Det jag tycker är sämst är att Windows Defender blev installerat för nu har jag 2 skydd och detta ska inte vara så bra och att jag inte kan se mina tidigare uppdateringar.

Om du har något annat virusskydd så ska ju Defender bli inaktiverat.

Dina tidigare uppdateringar finns inte pga att du har ett helt nytt windows

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem