Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 anniversary update

Windows 10 anniversary update

Någon som har fått denna ännu? Jag väntar med spänning på vad denna kan erbjuda. Hoppas nu att Edge äntligen får tillgång till tillägg.
Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Den stora nackdelen med att köra Home versionen av ett operativsystem är ju att man inte kan välja om man vill ha en uppdatering eller inte.

Ångrar idag att jag inte lade till lite pengar när jag köpte Windows 8.1 så man hade fått Pro av Windows 10.

Finns även ytterligare komponenter som jag saknar i Home.



Det är inte utseendet som gör ett os. Enbart. Sneglar man bara bakåt så blir det inga nyheter.
Och det jag menar är att det har hänt så mycket mer på dessa två versioner.

Uppgradera. Och gilla läget att livet förändras.
Om allt inte gillas.
Ta då en funderare på hur många som har kommit in ned synpunkter till detta win10

Inget annat os är så många involverade i att förändra.
Så fungera inte styrplattan efter uppdateringen Asus drivrutiner har leta men inget verkar hjälpa ( suck). Är när ja skall rulla upp eller ner , nån som vet oraklet Göcke ?
Annons
@karlerik
Ett sätt du kan testa. Är att under kontrollpanelen, enheter leta reda på styrplattan . Är det ingen gul rektangel där???
Är det inte det, av aktivera och avinstallera. Samt starta om. Datorn
Göcke ! Asus kom med uppdatering så nu funkar allt som det skall- Men tack för hjälpen.
Hej,
jag upptäckte att det blivit problem med inloggningen till Nordnet när jag använder Edge.
Vid försök till att logga in har Edge problem med att läsa in sidan. Jag måste därför använda mig av en annan Webbläsare (Opera) som inte har sådana problem.
Har någon något förslag varför det har blivit så efter uppdateringen?
@tomasc kolla med Nordnet

@karlerik tack för feedbacken
den svenska sidan att ladda ned från
https://goo.gl/yWgIO4
God morgon. För kännedom.... Nu har min dator uppdaterats med senaste W10-versionen. Den började i natt, och var klar på morgonen. Allt fungerar perfekt
Hello HeanHäxan, måste ju få stilla min otroliga nyfikenhet,hehe, är ni släkt med varandra Du och JonahHex eller så? Du vet ju hur jag är, allt måste klarläggas, och snart får du nya frågor här att lösa också. Goda Dagen. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem