Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 anniversary update

Windows 10 anniversary update

Någon som har fått denna ännu? Jag väntar med spänning på vad denna kan erbjuda. Hoppas nu att Edge äntligen får tillgång till tillägg.
Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Är det någon som testat någon av de nya tilläggsmodulerna för Edge? ADblock eller ADblockPlus. I så fall hur funkade det.
Jag har lagt till Adblock och får skriva att det fungerar bra. Aftonbladet är en lite roligare upplevelse nu även med Edge.
Är nu EDGE säker att använda när man gör bankärende?
Annons
Den är med all sannorlikhet lika säker som dom andra större webbläsarna såsom Chrome, Opera, Firefox, IE samt Comodo.

Det finns en jäkla massa att välja mellan men väljer man en av dom kända så är det ok.

är det menat att man ska råka ut för tråkigheter så beror det nog inte på webbläsaren utan vad man gör i webbläsaren.
Godmorgon Varje morgon väntar jag med spänning på om W10 är uppdaterat, men hittills har det inte hänt något . Jag har automatiska uppdateringar på. Gör det något om jag väntar, eller ska jag uppdatera själv? Nyfiken är jag ju på om det är något nytt......
Med vänlig hälsning UL
Hej på dig HeanHäxan.

Du kan vänta om du vill eller uppdatera via verktyget som finns i en tidigare kommentar. Vill påstå att det inte är så stor skillnad för oss normala användare. Startmenyn har blivit sämre enligt mig t ex.

Luta dig tillbaka och njut av ditt nuvarande Windows 10, alla uppdateringar gör inte saker bättre för alla.
Ok JH, då lutar jag mej tillbaka, nuvarande fungerar perfekt för mej.
Ha en fin dag/UL
Vist är det dags att uppdatera.
Att inte gilla är inte adekvat med att strunta i att uppgradera.
Att uppgradera är så mycket mer än att smörja sovret.

Uppgradera.
Jag håller helt och hållet med JonahHex, startmenyn är inte ens värt namnet, ändra tillbaka igen till den gamla. Allt har definitivt inte blivit bättre utan rent sagt skitkasst.

Rent utseendemässigt så är det sämre på många punkter.
Tack Challe.

Skönt att veta att man inte är ensam.

Tycker du är lite på fel spår Göcke när du skriver att uppdatera vare sig du vill eller inte. Man ska väl gilla det man använder, eller?

Det är därför duktiga människor sitter och gör fina och bra program så man kan få det nästan som man vill.

Jag älskade Windows Xp utseende så därför får jag fixa till Windows 10 så det gör det.

Nä, Lyssna på dig själv HeanHäxan. Det är du som bestämmer över din dator.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem