Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 10 anniversary update

Windows 10 anniversary update

Någon som har fått denna ännu? Jag väntar med spänning på vad denna kan erbjuda. Hoppas nu att Edge äntligen får tillgång till tillägg.
Antal svar på detta inlägg: 56
Sidor: «1 2 3 4 5 6

Windows 10 anniversary update vill inte för mig, det stannar på 99% och där stod det kvar i 36 timmar och inget mera hände, nåt fel måste det vara, vet inte vad..
Till Göcke:

Här är Nordnets svar, som bekräftar det hela.

Hejsan!
Vi är medvetna om att edge inte fungerar. Våra tekniker kollar just nu på det - dessvärre kan det vara så att det är en begränsning i webbläsaren och inte hos oss som gör att det inte fungerar. Men som sagt, vi kikar på det!
Tillsvidare behöver du använda dig av en annan webbläsare.
Allt gott!
Med vänlig hälsning,
_______________________________
Karin Bengtson
Nordnet Kundservice
Tel: 08-506 330 00
Fax: 08-506 330 65
Lagera.... Jag tror inte vi är släkt men, man vet aldrig. Just nu är min gubbe uppe och fiskar i Olden, och där träffade han igår en annan fiskare.... dom började prata och det visade sej att dom var släkt på långt håll.
UL
Annons
Ahaaaa,, ok, då vet vi. Var ju tvungen kolla var Olden låg nu också, helt okänd ort, men man kan ju inte veta allt här i livet. Och släktskapen ja, du ser ,vad vet man. Må gott.
@tomasc ett rätt bra svar från Nordnet. ungefär som jag själv skulle kunna svarat om jag hade insidernytt från Nordnet


@xyz har du win10 installerat på datorn så gå till denna länken och instalera uppgraderingen därifrån
https://goo.gl/yWgIO4
inhämtningen kan ta på sin höjd 3tim max
Ok Göcke, ska testa den länken. Tack så länge.

Sida:
« 4 5 6


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem