Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggning

Inloggning

Daniel tycker det är dags att skynda på utvecklingen av inloggningsfunktionen känns som det börjar spåra ur på forumet, med folk som använder andra nick och håller på o skriva massa skit.
Man vit inte riktigt längre vem som skriver inlägg för det byts nick hit och dit hela tiden.

Det är bara min åsikt men nånting att ta i beaktan. :)
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Leif lovar att sluta med att vara IS-sitens Urban. Du vet han som alltid skall prata och ha sista ordet!
Skulle vara roligt att veta vad som är så farligt att registrera sig eftersom ip-adresserna redan finns?
Vad jag vet så måste något kriminellt,vara med i bilden för att
spåra en IP-adress.Polissak alltså.
Det var Fajjer som gav mig en tankeställare,annars tror jag inte att det är farligt.Men mitt första intryck var att IS verkade
förtroendegivande,genom sitt öppna och rena budskap och regler.

Det kändes välkommnande.Nu kanske det försvinner och portalen
blir lika dålig som dom andra,som du har nnämnt Putte.
Om utfallet blir det du befarar då är jag med på er linje. Alltså, ingen inloggning för då har man förlorat allt som är bra.
Dock förstår jag inte varför IS skall bli sämre med inloggning är det för alla blyga människor som inte vågar vädra sina åsikter eller ligger det nåt annat dolt motiv bakom?
Annons
Jag tycker inte att man ska behöva registrera sig. Jag tror även att vissa drar sig för att skriva inlägg, tycks finnas en insiderklubb här och attityden kan vara väl hård ibland.

Jag är inte enbart negativ inställd till de personer som är här ofta för kunskapen är stor men ibland tycker jag att vissa inlägg är rena skiten rent ut sagt! Pajkastning på varandra och attityden sjunker ibland väl lågt.

Tycker faktiskt det blivit mer av den varan på sistone. Man kan ju alltid hoppas att attityden här ändras för den är inte alltid så trevlig.

Putte Gunn!!

Du kom ju självmant tillbaka Till IS,som jag förespådde,på grund
av att andra portaler höll låg klass.
Du är ju allmänbildad,och utåtriktad,och då passar en vettig
portal,där man inte sysslar med svordomar,sex,rashets,och
pajkastning.Terese varnade för det.Är du för frispråkig så
hänger Göcke ett hänglås på alla dina inlägg.Göcke har vilat
sig ett tag,men han är hård i bettet,när han kommer tillbaka
utvilad.Vänta och se,jag har det på känn.
Läs forumsreglerna,så får vi trevligt ihop Putte Gunn.Jag tycker
som sagt,om dina inlägg(ibland),och som Göcke säger:

ALLA VÄLKOMMNA

Trevlig sommar på er allihop, visst kan vi hålla sams (?) även om smaken är som baken..... är inte det lite av charmen med diskussioner? Det viktiga är bara att hålla det på rätt nivå.
Okey, okey då!
Alltnog, moderatorerna ser väl vem som leker u-båt och kryssar med andras Nick? Om så är fallet vore det då inte bara att stänga av dessa snyltare i exempelvis 14 dagar och vid upprepade gånger, månader. Hur många är upp till moderatorn att bestämma. Kan dé vá nåt?
Håller helt med Putte Gunn Märker moderaterna att någon missköter sig gång på gång, varför inte bara låsa det nicknamnet?

Ett problem här - de flesta har inte en dynamisk IPadress...då är det svårt att låsa ute någon...
oups ok....... får väl dricka några fler öl här eller också förlita mig på att någon annan kommer på ngn smart lösning

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem