Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggning

Inloggning

Daniel tycker det är dags att skynda på utvecklingen av inloggningsfunktionen känns som det börjar spåra ur på forumet, med folk som använder andra nick och håller på o skriva massa skit.
Man vit inte riktigt längre vem som skriver inlägg för det byts nick hit och dit hela tiden.

Det är bara min åsikt men nånting att ta i beaktan. :)
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Tycker det är orättvist. Den enda som inte kan sno ett nick... är Gösta
Varför helt enkelt inte ha ett test under ett antal veckor/månader?
Svårare än så är det väl inte?
Eller ligger det mängder av programmeringstimmar bakom en sådan (för lekmannajag) till synes enkel sak som registrering? Isåfall drar jag genast mitt okunniga inlägg tillbaka.

Förresten... är det bara jag som ser ett mönster här?
Jag läser dagligen, men kommenterar sällan.
Dock verkar Zacko utlösa min debattdrift. Hmmm......
vad hade Freud sagt om det?
Annons
Zaphod:
Syftar du på"Göstainlägget" kan jag berätta att han inte heller är den mest ödmjuka mot andra... om det nu var det du menade
Leif jag tror du missufattade mig! Jag menar inte att moderatorerna skulle kolla utan den som skriver. Upptäcker efter jag sänt mitt inlägg att vissa ord fattas och stavningsfelen blir lätt alltför många. Om man själv fick chansen att se hela inlägget skulle man kunna rätta felen innan man skickar det.
Putte:
Eller varför inte skriva det i Word först. Där har du ju rättstavning och allt. Sedan är det bara att klistra in det.
Men din idè är inte tokig, men tror att det ligger mer jobb bakom för Daniel.
Leif ang siffrorna som visar hur många som läst ett inlägg så räknar de klick och inte hur många som faktiskt läst ett inlägg, den räknar även som läst när man kör en postback eller laddar om inlägget därför stämmer den statestiken inte alls.

Där fick du ett svar på frågan med 15 inlägg och 1500 "läsningar".
... fast nu tappade vi tråden
just ja ang att helgen har mer aktivitet är kanska enkelt det med.
Folk är lediga och har tid att svara och läsa. Majoriteten jobbar i veckorna.
Håller med Zaphod, om det kräver många programmeringstimmar att få till en sådan (för lekmannen) till synes enkel åtgärd som en granskningsruta där skribentenerna kan kolla sin text drar jag genast mitt tillbaka mitt okunniga inlägg.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem