Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggning

Inloggning

Daniel tycker det är dags att skynda på utvecklingen av inloggningsfunktionen känns som det börjar spåra ur på forumet, med folk som använder andra nick och håller på o skriva massa skit.
Man vit inte riktigt längre vem som skriver inlägg för det byts nick hit och dit hela tiden.

Det är bara min åsikt men nånting att ta i beaktan. :)
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Göcke: Min tanke bygger på att dom som vill ha sina nick ifred frivilligt kan registrera dom om dom vill.
Men jag tror att många nya personer tänker sig så att dom kanske lämnar ett forum just av osäkerhet över att behöva regga sig.
Jag vill inte att InternetStart skall krympa på grund av ett sådant krav. Men jag vill samtidigt att folk som vill kunna ha sitt nick i säkert förvar skall kunna få den chansen.
Hoppas att du förstår hur jag menar. Bara ett tips som jag hade ifrån min sida. :)
Jag registrar edra synpunkter och skall ta det med Daniel när semesterperioden är över.

mvh // göcke




Fajjer :
Menar du,om jag då är inloggad när jag skriver, skall det då stå att jag är inloggad?
Som säkerhet för att det är jag som skriver.
För det går väl ändå att skriva skriva samma namn som andra användare här?
Annons
Donne:
Jag menar att registrerade nick ej skall gå att använda av andra personer. Ungefär så som det fungerar på ett IRC-nätverk.
Fajjer NickServ som endast vad jag vet finns på Dalnet suger ju apa. Folk som reggar nick men aldrig återvänder. jobbigt värre.

Bara nick registrering här känns ju meningslöst, grejen med registrering är ju att man får bort mång av inläggen som annars alldrig skulle skrivas in för de är så meningslösa. Som inlägg med massa smilys. Och ja man får ju ha kvar sitt nick. Och att folk inte skulle våga registrera sig tror jag inte på, Inte om man sak vara realistisk. Anonymiteten på internet gör att det itne spelar någon roll hur blyg man är man registrerar sig och gapar för full hals som alla andra.
Om det vore så,som du säger Rob,så vore det frid och fröjd.
Men nu är den hårda verkligheten,på följande vis.

Vi har 500.000,med läs och skrivsvårigheter.En av dom vågar
visa sig.Vår modiga Gösta.

Invandrare har svårigheter,med ny kultur,och är rädda att göra bort sig.Har vi någon invandrare.Dom som är födda i Sverige
får ej räknas.Knappast.Eric är nog född här.

Om vi tar ett exempel.Ett inlägg läses av 1500 st.,av dom svarar
15 stycken,att dom har synpunkter.Förklara det för mig Rob.

Min bekantskapskrets förvånas,av att jag vågar uttala mig.Sådana är vi svenskar.Mycket mer,mycket mer....
Vill tillägga att på veckosluten och helger,är frispråkigheten
avsevärt högre.Kan det bero på drogpåverkan,som gör att
hämmningarna släpper,och livet blir lite roligare.

Rob!

Har märkt att felstavningarna ökar.Dig inräknad.He,he
Leif och Rob jag vet inte vad som är rätt eller fel. När jag läser era inlägg är det som att titta på en bra tennismatch, WOW vilken boll och returen ännu bättre.
Har dock sett att Daniel har funderingar att införa registrering. Hoppas han fattar ett bra beslut så att sidan förtsätter med den höga klass den trots allt har utan registreringar.
Det jag tror skulle gynna sidan vore om man kunde kolla igenom hela inlägget innan det sänds.
Vem skulle kolla det i så fall.Har inte Göcke varit svullen,lite
här och var, så blir han det.Orimlig arbetsbörda.
Det får gå hur det vill.Eller varför inte en enkät,nästa vecka.

Vill ha registrering:
Vill ej ha reg:
Blir portad vid missbruk:
Göcke fler hänglås:

Detta är demokrati,mina herrar.
och damer,Förlåt

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem