Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggning

Inloggning

Daniel tycker det är dags att skynda på utvecklingen av inloggningsfunktionen känns som det börjar spåra ur på forumet, med folk som använder andra nick och håller på o skriva massa skit.
Man vit inte riktigt längre vem som skriver inlägg för det byts nick hit och dit hela tiden.

Det är bara min åsikt men nånting att ta i beaktan. :)
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

En stilla undran, vad är det ni inte hinner med idag då och som går för sakta? Men som sagt det är inte storleken det beror på utan farten!
Putte Gunn Internet är slött som bara den vilket inte Internet2 är. Om du använde det som ett verktyg i ditt arbete skulle du förstå.
Sen blir det inte bättre av att det finns så mycket bakåtsträvande ISP.er här i sverige. Alla är skiträdda för att testa nya tekniker och ingen förutom de som levererar stadsnät och BBB kan tillhandahålla riktigt bredband. Det ska vara full duplxes och Symetrisk för hela slanten. Men nä då säger de att folk inte behöver mer bandbredd, fan de är ju pantade. Det finns aldrig tillräkligt med bandbredd, jävla sunk ADSL gör ju så det tar hundra år att sitta och göra något över VPN.
Jaha var det så enkelt!
Annons
Det finns ju ISP,som tillhandahåller 1 Gigabyte.Skulle inte det räcka.Har du kontakter med någon på månen eller Mars.
Du skojar Rob.Enligt någon tidskrift,jag läst,så går det inte att
uttnyttja en sådan kapacitet.
Då får dom ju bygga om hela kongarongen.Dom är ju inte ens
färdiga med det gamla.

Det sitter ju folk med 56 k.Att deras nerver håller.

Vore skoj att höra,vilken fart du vill ha.Man kanske måste köpa
specialglasögon,för att hinna läsa.
Putte Gunn!

Ditt inlägg:Var det så enkelt!,är ju helt underbart,när man inte begriper ett skvatt.He,he .Du är klar med-lem.
Thank you! Agent 006 med rätt att avslöja.
Officiellt är jag även med lem!
Leif 1 Gb låter som en backbone. Men helt klart det går att utnytja de som sitter i england och gör animerad film har 4gb över till USA och det är på gränsen till för lite. Och det är en lina som de bolaget var ensam om. Men jag skulle ju inte klaga om jag fick en OC43 lina hem. Sen handlar det inte bara om hastighet det ska vara symetrisk åxå, jäkla crap asymetriska skit.

Med tanke på att Internet2 har en medelhastighet på ca 5gbit per sekund så vore det lagom. med min OC43 lina dit.
ops mena ju så klart OC48
Var det så enkelt!
Leif OC48 är bjudet första andra...... inga fler bud

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem